«ایران ساخت» توجه جریان فیلمسازی را به کالای دانش بنیان جلب می‌کند

احمدرضا درویش گفت: با برگزاری جشنواره «ایران ساخت» توجه اهالی رسانه و جریان فیلم سازی به موضوع حمایت از کالای دانش بنیان جلب می ‌شود که قطعا نتیجه بخش است.

به گزارش ایسکانیوز، احمدرضا درویش داور جشنواره ایران ساخت درباره تاثیرات برگزاری این جشنواره اظهار کرد: در مباحث علم، فناوری و حمایت از تولیدات دانش بنیان ایرانی و پیوند آن با فرهنگ و هنر قدم اولیه ای با برگزاری «ایران ساخت» برداشته شد که نویدهنده اتفاقاتی خوب در این عرصه است. در واقع با برگزاری این جشنواره توجه اهالی رسانه و جریان فیلم سازی به موضوع حمایت از کالای دانش بنیان جلب می ‌شود که قطعا نتیجه بخش است.

درویش با اشاره به اینکه امروزه در آثار جوانان خلاقیت بالا و استعدادهای نو ظهور مشاهده می‌شود گفت: قطعا بعد از برگزاری این دوره از جشنواره در دوره های بعدی توجهات بیشتری به آن معطوف می‌شود، جوانان با فکر برای این جشنواره کار کردند پس باید این اقدام را ارج نهیم و به آن توجه شود.

جشنواره ملی فرهنگی هنری «ایران ساخت» با اهداف «جریان سازی و تولید محتوا برای فضای مجازی مرتبط با چرخه تجاری سازی، کارآفرینی و اقتصاد دانش بنیان»، «حمایت از خدمات و تولیدات دانش بنیان ساخت ایران»، «ساماندهی واردات بی‌رویه و ارج نهادن به کالاها و محصولات ایرانی با کیفیت» و همچنین «کمک به برجسته سازی (نشان تجاری) کالاهای مرغوب ایرانی»، در بخش ادبیات، هنرهای تجسمی، رسانه های دیداری و شنیداری، رسانه های دیجیتال و ایده بازار به همت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری و به دبیر کلی پرویز کرمی و با شعار «فناوری ایرانی، کسب و کار ایرانی» از 16 تا 18 دی‌ماه سال جاری برپا می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جشنواره ملی فرهنگی هنری «ایران ساخت» به وب‌سایت www.iransaakht.ir مراجعه کنند.

200

منبع: ستاد خبری جشنواره «ایران ساخت»

کد خبر: 717969

وب گردی

وب گردی