جلسه وزیر ورزش و جوانان با سرپرست باشگاه پرسپولیس

وزیر ورزش و جوانان گفت: از اقدامات هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس برای موفقیت این تیم مردمی و بزرگ حمایت می‌کنیم و مشکل قانونی برای ادامه همکاری و هیئت مدیره باشگاه و طاهری وجود ندارد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، علی‌اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس امروز (یکشنبه) به وزارت ورزش و جوانان رفت و جلسه‌ای با مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان برگزار کرد.

در این جلسه یکساعته علی‌اکبر طاهری گزارشی از روند اقدامات مالی و اداری باشگاه و همچنین برنامه‌های پرسپولیس برای نیم‌فصل دوم لیگ برتر و حضور در لیگ قهرمانان آسیا ارائه داد.

سلطانی‌فر با ابراز رضایت از عملکرد مدیریتی طاهری و هیأت مدیره گفت: درصدد هستیم مشکلات ساختاری، قانونی و مالی و درآمدی پرسپولیس را حل کنیم. از اقدامات هیأت مدیره باشگاه برای موفقیت این تیم مردمی و بزرگ حمایت می‌کنیم و مشکل قانونی برای ادامه همکاری و هیأت مدیره باشگاه و طاهری وجود ندارد.

وزیر ورزش و جوانان با تأکید بر اهمیت حضور قدرتمندانه و موفق نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: موفقیت استقلال و پرسپولیس و سایر نمایندگان ایران برای فوتبال ملی مهم است و وزارت ورزش و جوانان کنار فدراسیون فوتبال هم گونه حمایتی را از نمایندگان خود در رقابت‌های قاره آسیا خواهد داشت.

602

کد خبر: 718002

وب گردی

وب گردی