امتحانات آخرین و مهمترین فعالیت و شاخص کیفیت سایر فعالیت ها در دانشگاه است

جلسه توجیهی با مراقبین و عوامل اجرایی امتحانات نیمسال اول 96-95  با حضور هیأت رئیسه ، مدیران گروه  و کارکنان در سالن کنفرانس این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در ابتدای جلسه دکترعلی خلخالی سرپرست واحد رامسر ضمن تقدیر و تشکر از کلیه استادان ، کارکنان بدلیل تلاش و زحمات در کلیه امورات واحد گفت: امتحانات و نحوه برگزاری آن بسیار حائز اهمیت است و همه باید طبق قانون و مقررات ، نظم، انضباط و تکریم ارباب رجوع، جلسات امتحان را به نحو احسن برگزار کنند. امتحانات یکی از مهمترین فعالیت های دانشگاه است در عین حال که آخرین کار است مهمترین کار هم به شمار می رود.
وی در ادامه افزود : امتحان موضوعی است که سایر امور را تنظیم می کند و کیفیت امتحان مشخص کننده کیفیت سایر فعالیت های ما در دانشگاه می باشد. همانطور که در فلسفه خلقت هم مهمترین موضوع امتحان الهی است . در سیستم آموزش عالی کشور ملاک سنجش عملکردها، امتحانات پایان ترم می باشد البته با توجه به اینکه هیچ کاری در دانشگاه بی اهمیت نیست ما مکلفیم برای امتحان اهمیت بسیاری قائل شویم .
معاون آموزشی، دانشجویی و فرهنگی واحد رامسر در ادامه به برگزاری امتحانات سالم تأکید و از تمامی عوامل اجرائی خواستند زمینه ای را فراهم آورند که دانشجویان محترم بتوانند با آرامش خاطر در جلسه امتحان حاضر شوند. هدف از برگزاری این جلسات هماهنگی جامع وکامل بین حوزه های آموزشی جهت ایجاد فضای آرام و ساکت برای دانشجویان در زمان پاسخ به سوالات امتحان می باشد .
دکتر سمیه پوربخشیان در پایان نکاتی را به عوامل اجرایی یادآور شدند و گفتند: به همراه داشتن کارت ورود به جلسه امتحان و کارت شناسایی برای دانشجویان الزامی بوده و از همکاران عزیز تقاضا دارم انشاا... با رعایت نکاتی از قبیل حضور به موقع در حوزه های امتحانی، ممنوعیت استفاده از تلفن همراه در جلسه امتحان و ... شاهد برگزاری شایسته و موفق امتحانات در نیمسال جاری باشیم.

پیش از آغاز امتحانات نیمسال اول تحصیلی 96-95 جلسه توجیحی با حضور هیأت رئیسه، مدیران گروه و کارکنان محترم برگزار شد.
قوانین برگزاری امتحانات که دانشجویان عزیز ملزم به رعایت آن میباشندعبارتنداز:
دانشجویان عزیزکارت دانشجویی و کارت ورود به جلسه را می بایست حتما به همراه داشته باشند
دانشجویانی که به دلیل بدهی مالی کارت دانشجویی ندارند می توانند فقط یکبار با مراجعه به امور شهریه دانشگاه مجور حضور در جلسه را دریافت نمایند.
کارت ورود به جلسه حتما باید شماره صندلی داشته باشد و نام ساختمان ذکر شده باشد،روز و ساعت امتحان حتما چک شود .کسی که ساعات بعدی امتحان دارند وارد سالن امتحان نشوند ،این موضوع مسئولین را مخصوصا در امتحانات عمومی دچار مشکل می کند.
دانشجویان سر جلسه امتحان حتی سرخود را نباید برگردانند و صحبت کنند.

قوانین برگزاری امتحانات که دانشجویان عزیز ملزم به رعایت آن میباشند.
1. برای وارد شدن به جلسه امتحان باید تمامی وسایل از جمله کیف ،جزوه و کتاب خود را تحویل دهند.
2. دانشجویان عزیز کارت ورود به جلسه را می بایست حتما به همراه داشته باشند.
3. دانشجویانی که کارت دانشجویی ندارند می بایست کارت دانشجویی موقت با 3 امضاءبایگانی،آموزش و معاونت را داشته باشند تا بتوانند سر جلسه امتحان حضور یابند.
4. کارت ورود به جلسه حتما باید شماره صندلی داشته باشد و نام ساختمان ذکر شده باشد،روز و ساعت امتحان حتما چک شود .کسی که ساعات بعدی امتحان دارند وارد سالن امتحان نشوند ،این موضوع مسئولین را مخصوصا در امتحانات عمومی دچار مشکل می کند.
5. دانشجویان سر جلسه امتحان حتی سرخود را نباید برگردانند و صحبت کنند.
6. اگر دانشجویی سومین بار بدون هیچگونه درگیری آن را صورت جلسه نمایید و هنگامی که امتحان تمام شد به او برگه دفاعیه را تحویل داده تا آن را پر کرده و به مسئول امتحانات تحویل دهد.
7. اگر دانشجویی در جلسه امتحان سرو صدا کرده و نظم جلسه را بررهم بزند سریعا حراست دانشگاه باید دانشجوی ذکر شده را از جلسه امتحان خارج نماید.
8. استفاده از موبایل به عنوان دیکشنری و ماشین حساب ممنون می باشد و موبایل روشن تقلب محسوب می شود.
9. اگر دانشجویی نیاز به چک پرینت داشته باشد ،سربرگ را جدانموده و برگه را به آنها تحویل میدهند.
10. به هیچ وجه دانشجویی را که 20دقیقه دیرتر به امتحان برسد به جلسه امتحان راه نمیدهند.
11. تا زمانی که امضای صورت جلسه تمام نشده است دانشجو اجازه ترک جلسه امتحان را ندارد.
12. دانشجویان نباید برگه ای را با خود به خارج از جلسه امتحان ببرند .
13. کلیه امتحانات راس ثانیه و ساغت مشخص شده بر پشت کارت ورود به جلسه امتحان در ساختمان مشخص شده برگزار می شود.
14. دانشجویانی که به هر دلیل شماره صندلی و ساختمان ندارند می بایست 24 ساعت قبل از هر امتحان به آموزش مراجعه نمایند.


200

کد خبر: 718010

وب گردی

وب گردی