موبایل جدید ایسوس با عمر باتری بالا در راه است

فناوری های موجود در موبایل های هوشمند از دوربین گرفته تا صفحه نمایش و پردازنده ها به اندازه کافی پیشرفت کرده و تقریباً به بلوغ رسیده اند اما در عوض باتری تلفن های همراه به طور چشمگیری بهبود نیافته اند. همین امر باعث شده که پاشنه آشیل اسمارت فون ها، باتری هایی باشند که معمولاً تا یک روز دوام داشته و در برخی موارد حداکثر 2 تا 3 روز جوابگو هستند.

به گزارش ایسکانیوز، به نظر می رسد شرکت ایسوس در آینده ای نزدیک محصولی مجهز به باتری با ظرفیت بالا را برای آن دسته از کاربرانی عرضه خواهد کرد که طول عمر باتری یکی از مهم ترین فاکتورهایشان در انتخاب موبایل به شمار می رود.

طبق اطلاعات درج شده در اسناد ثبتی TENAA تلفن همراه مذکور با مدل «X00GD» شناخته شده و دارای باتری 4850 میلی آمپر ساعتی است. این باتری حجیم در کنار صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزلوشن 1280 در 720 پیکسل می تواند نوید طول عمر باتری خوبی را به کاربران بدهد.

موبایل «X00GD» که احتمالاً با نام Zenfone 4 به بازار عرضه خواهد شد از اندروید 7.0 نوقا بهره برده و در بخش سخت افزار نیز دارای چیپست هشت هسته ای با سرعت 1.5 گیگاهرتز، حافظه رم 2 یا 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 یا 64 گیگابایتی است.

از دیگر مشخصات «X00GD» می توان به دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی در پشت، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و درگاه کارت حافظه جانبی میکرو SD اشاره کرد.

لازم به ذکر است که ایسوس پیش از این عنوان کرده بود از تلفن های همراه جدیدش در CES 2017 رونمایی خواهد کرد.

منبع: دیجیاتو

205/200

کد خبر: 718031

وب گردی

وب گردی