ثبت محصولات دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دارویی در سامانه آزاد اکسپو

محصولات دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دارویی در سامانه  “آزاد اکسپو، سامانه فن بازار ملی دانشگاه آزاد اسلامی" با هدف سهیل ارتباط بین شرکت های دانش بنیانِ دانشگاه آزاداسلامی و بخش صنعت و بازار ثبت شد .

به گزارش ایسکانیوز، محصولات دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دارویی در سامانه “آزاد اکسپو، سامانه فن بازار ملی دانشگاه آزاد اسلامی" به نشانی http://azadexpo.ir/ ثبت شد. هدف اصلی این سامانه تسهیل ارتباط بین شرکت های دانش بنیانِ دانشگاه آزاداسلامی و بخش صنعت و بازار می باشد .

بر اساس این گزارش، مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی سامانه آزاد اکسپو ترویج فرهنگ کارآفرینی به منظور توسعه صنعتی و اقتصادی در حوزه صنایع پیشرفته، حمایت از ایده‌های نو و ابتکاری، پرورش افراد خلاق و مبتکر و حمایت از فرآیندهای نو در تولیدات صنعتی با هدف ارتقا کیفیت، حمایت مالی و علمی از کارآفرینان در تبدیل ایده به محصول، ایجاد اشتغال و تفکر مولد در جامعه و ایجاد دانش فنی و جلوگیری از خروج ارز، امکان پاسخگویی به نیاز‌های واحدهای دانشگاهی از طریق تولید محصولات شرکت‌های دانش بنیان زیرمجموعه دانشگاه، زمینه‌سازی جهت ورود شرکت‌های دانش بنیان به بازار‌‌های بین‌المللی و صادرات محصولات و خدمات از طریق راه‌اندازی بخش‌های غیرفارسی سامانه به زبان‌های انگلیسی و عربی است.

به گفته دکتر داوود ثمری، مدیر کل دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه آزاد اسلامی این شرکت محصولات را در شورای تخصصی انتخاب و برای نمایش در سامانه بر می گزیند و به عبارتی دیگر محصولات باید معیارهای تخصصی داشته باشند تا به مرحله نمایش و فروش در سامانه آزاد اکسپو برسند.

3 محصول تجاری شده توسط واحد علوم دارویی دانشگاه آزاد اسلامی دهانشویه، قرص زینک گلوکونات، کرم سقز 20%

است، که همگی دارای مجوز های لازم از سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت هستند که جهت معرفی و عرضه در این سامانه ثبت شدند و برای خریداری متقاضیان قابل نمایش است.

200

کد خبر: 718042

وب گردی

وب گردی