«دین‌دات‌آی‌آر» به شبکه سه آمد

برنامه ترکیبی «دین‌دات‌آی‌آر» با نگاهی جدید به موضوعات اجتماعی با رویکرد دینی با حضور کارشناسان برجسته رسانه و دین، آماده پخش از شبکه سوم سیما شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی، سید مجتبی طباطبایی تهیه‌کننده برنامه «دین‌دات‌آی‌آر» درباره این برنامه گفت: این برنامه به دنبال طرح موضوعات اجتماعی با رویکرد دینی و پاسخ به شبهات و سوالاتی است که در بطن جامعه به خصوص در ذهن جوانان پیرامون دین همواره وجود داشته و در رسانه کمتر به آن ها پرداخته شده است. ما می خواهیم با قالبی جدید در برنامه سازی به دین و سوالات پیرامون آن بپردازیم و سعی کرده ایم در این برنامه از امکان فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برای ارتباط گیری هر چه بیشتر و بهتر با مخاطبان جوان حاضر در این فضاها استفاده کنیم.

طباطبایی ادامه داد: پروژه تلویزیونی «دین‌دات‌آی‌آر» با حدود ۶ ماه کار مطالعاتی و پژوهشی آغاز شد و ماحصل این برنامه حاصل تلاش یک کار تیمی متشکل از جمعی از دانشجویان، روحانیون، کارشناسان حوزه ارتباطات و رسانه است. همچنین در اجرای آیتم های مختلف برنامه از چند مجری جوان به صورت ترکیبی استفاده شده است.

تهیه‌کننده «دین‌دات‌آی‌آر» درباره قالب برنامه تصریح کرد: «دین‌دات‌آی‌آر» یک برنامه ترکیبی است که نقطه سر خط، قاب خاص، حرفه ای، اشاره، تخته سیاه، رو به دوربین، کلاکت، وب‌گردی، کتاب‌گردی، مداربسته و طرح بحث با کارشناس دین و رسانه از بخش های مختلف آن بوده و موضوعاتی نظیر بی‌تفاوتی اجتماعی، بانکداری، شادی، موسیقی، روابط دختر و پسر، ازدواج، برابری زن و مرد و خشونت موضوعات قسمت های ابتدایی برنامه است.

طباطبایی در پایان بیان کرد: احمد خجسته، سید رضا میرکریمی، علی درستکار، محمد مهدی عسگرپور، نجم الدین شریعتی، عبدالمجید رکنی، سید مجید امامی، سیدمحمدرضا خوشرو، حجج اسلام محمود ابوالقاسمی، عرفاتی، حاج ابراهیمی، استاد الهی و... از جمله کارشناسانی بوده اند که در حوزه های مختلف برنامه با آنها به گفتگو نشسته ایم.

برنامه تلویزیونی «دین‌دات‌آی‌آر» به تهیه کنندگی سید مجتبی طباطبایی تازه‌ترین محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که به زودی از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

500500

کد خبر: 718181

وب گردی

وب گردی