دو سال آینده نقطه عطفی برای واقعیت مجازی خواهد بود

جیسون رابین، یکی از بنیان‌گذاران استودیوی بازی‌سازی ناتی‌داگ، اعلام کرده است که یک تا دو سال آینده برای محتوای واقعیت مجازی، سال‌های جذابی خواهند بود.

به گزارش ایسکانیوز، چندی پیش در جریان کنفرانس VRX که در شهر سان‌ فرانسیسکو برگزار شد؛ تد پرایس، بنیان‌گذار استودیو اینسامنیاک وجیسون رابین، یکی از بنیان‌گذاران ناتی‌داگ، سخنرانی مشترکی در مورد واقعیت مجازی و آینده آن داشتند. رابین که پس از خریداری ناتی‌داگ توسط سونی اکنون در شرکت آکیولس فعالیت می‌کند، روی بازی‌هایی که برای آکیولس ریفت عرضه می‌شوند تمرکز دارد و با استودیو‌های بازی‌سازی همکاری و تعامل می‌کند.

رابین در بخشی از صحبت‌های خود اعلام کرد فناوری واقعیت مجازی هنوز به نقطه اوج خود نرسیده و یک تکنولوژی تازه‌کار است. با این حال این رویه طی یک تا دو سال آینده تغییر خواهد کرد.

وی افزود: به نظر من هنوز آن‌ قدر محتوای جذاب برای واقعیت مجازی عرضه نشده است که کاربران را به خرید هدست‌ها ترغیب کند. طی یک تا دو سال آینده این موضوع بهتر خواهد شد و شاهد عرضه بازی‌ها و محتویات جذاب خواهیم بود که می‌توانند این فناوری را به چیزی جذاب‌تر از آنچه به نظر می‌رسد تبدیل کنند.

رابین در ادامه اعلام کرد: کمپانی آکیولس پیش از عرضه هدست ریفت نیز می‌دانست که نباید در ابتدای امر انتظار خیلی زیادی از این محصول و در کل واقعیت مجازی داشته باشد. ولی از این نظر نیز مطمئن است که واقعیت مجازی، آینده بسیار درخشانی دارد و قطعا طی سال‌های آینده عملکرد فوق‌العاده‌ای خواهد داشت.

منبع: زومیت

205/200

کد خبر: 718266

وب گردی

وب گردی