دانشجویان واحد بافت در رشته های ورزشی  11 مدال کسب کردند

علی نیکزاده مسئول تربیت بدنی واحد دانشگاهی بافت گفت:در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی که به میزبانی واحد سیرجان برگزار شد، دانشجویان استان کرمان و واحد بافت در رشته آزاد با کسب 7 مدال و 55 امتیاز پس از تیم های سیرجان و کرمان بر سکوی سوم ایستادند.

به گزارش ایسکانیوز، دانشجویان حامد محمدی نژاد در وزن 57 کیلوگرم و محمدصالح سلطانی نژاد در وزن 65 کیلو گرم صاحب مدال طلا شدند و آقایان امیر اشرف زاده در وزن 86 کیلوگرم،ایمان شکوه سلجوقی در وزن 61کیلو گرم،مهران سلطانی نژاد در وزن 90کیلوگرم،جواد مرادی کر در وزن 70 کیلو گرم و محمد رضایی خدادادی در وزن 125 کیلو گرم به مقام سوم رسیدند.

نیکزاده افزود: واحد بافت در وزن 130 کیلوگرم رشته کشتی فرنگی نیز صاحب یک مدال نقره توسط کیانوش سلطانی شد که مربیگری تیم کشتی واحد بافت برعهده آقای امیر قلی پژمان از پیشکسوتان کشتی بافت بود.

مسئول تربیت بدنی واحد بافت گفت: در مسابقات کاراته دانشجویان استان کرمان که به میزبانی واحد کرمان برگزار شد دانشجویان واحد بافت، آقایان علی خواجه و اشکان مرادی در وزن های 68- و 84- کیلوگرم به ترتیب به مقامهای دوم و سوم رسیدند.

وی به برگزاری مسابقات تکواندو دانشجویان استان کرمان اشاره کرد و گفت:در مسابقات تکواندو دانشجویان استان کرمان که به میزبانی واحد کرمان برگزار شد حامد گنجعلیخانی دانشجوی دکترای علوم سیاسی واحد بافت به مقام نایب قهرمانی رسید.

205/200

کد خبر: 718334

وب گردی

وب گردی