عابدینی: من برانکو را قبول دارم و از او می خواهم که کار سیاسی نکند

سرپرست سازمان اقتصادی فدراسیون گفت: همه رده های تیم ملی از برند آدیداس استفاده خواهند کرد.

به گزارش ایسکانیوز، امیر عابدینی درباره قرارداد با آدیداس اظهار داشت: ما به سراغ برندی رفتیم که شان و منزلت فوتبال ایران را حفظ کند. آدیداس اگر نگوییم برند اول، برند دوم ورزش جهان است. ما قرارداد را بستیم اما فهمیدیم که دهها نفر از سوی فدراسیون با آدیداس صحبت کردند. گفتم بگذارید از مبدا شروع کنیم. ما با آدیداس اصلی جلساتی را گذاشتیم. گفتند ما نمایندگی نداریم، بلکه در دبی دفتر داریم و اگر گیر کردید، به سراغ ما بیایید.

وی افزود: بنده با ساکت جلساتی را برگزار کردیم. بنده از نظر چانه زنی و نوع قرارداد صحبت کردم. قرار شد برای ما پیش نویس کنند ولی هنوز به آن چیزی که می خواهیم نرسیده ایم. به زودی از طریق سایت شفاف این موضوع را خواهیم گفت. مطمئن باشید قرارداد بسیار خوب و قوی بسته ایم و برند تیم ملی برای همیشه مشخص خواهد شد.

سرپرست سازمان اقتصادی فدراسیون تصریح کرد: همه رده های تیم ملی از این برند استفاده خواهند کرد. حتی بانوان، فوتسال و ساحلی همگی از این برند استفاده می کنند. از مقام هایی که این تیمها به دست می آورند، ما از آدیداس پول می گیریم. 8 میلیاردی که آنها پرداخت می کنند، به صورت نقد است.

عابدینی در ادامه بیان داشت: ما هنوز نتوانستیم حقوق خود را در دنیا بگیریم. این را به صراحت می گویم. بر پدر سیاست غیرفوتبالی لعنت. ما در کیش راحت می توانیم بازیها را برگزار کنیم اما به ما می گویند در کشور ثالث بازی کنید. بالا بروند پایین بیایند خلیج فارس متعلق به ماست. ما حساسیت بالایی به بعضی از نقاط کشورمان داریم. نسل های بعدی هم همین گونه هستند. ما به جایی خواهیم رفت که شانمان حفظ شود.

وی درباره بحث شکایت جیووا گفت: کفاشیان خیلی اصرار داشت که موضوع را خودش پیگیری کند. شما یک قراردادی را منعقد کرده اید که نمی دانید چه می خرید. جنس هم جنس رده سومی است.

عابدینی درباره وضعیت پرسپولیس و انتقادات برانکو از کی روش گفت: به شرطی این قضیه درست است که برنامه را از اول فصل نداده باشید. از الان نباید دعوای آخر فصل را انجام دهند. پرسپولیس خوب کار می کند. بازیکنان خوبی را دارد که به تیمهای دیگر واگذار می کنیم. ما دانشگاه فوتبال داریم چرا آنها دانشجو نشده اند. من با کی روش مشکل شخصی دارم اما این حرف را باور ندارم چون در آن منطق نیست. فرافکنی نکنیم چون به نفع فوتبال است.

وی افزود: ما بازیکنان تاپمان را در نیم فصل به سادگی از دست می دهیم. سازمان نظام وظیفه اینقدر فشار نمی آورد. چگونه می شود باشگاه بازیکنان خوبش را از دست بدهد. تیم رقیب است و ما نیمکت خوبی نداریم. من برانکو را قبول دارم. رفیق من است اما از او می خواهم که کار سیاسی نکند.

602

کد خبر: 718398

وب گردی

وب گردی