ساماندهی موتور سواران پایتخت/طرح مشترک پلیس و شهرداری

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با هدف تبین ابعاد وانضباط بخشی ترافیکی و ساماندهی وضعیت موتور سواران تهرانی کارگروه ساماندهی موتور سواران تهرانی با مشارکت شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز سردار محمدرضا مهماندار افزود: هدف غایی از اجرای این طرح انضباط بخشی به تردد موتورسواران برای حفظ آرامش و ایمنی شهروندان است .

وی ادامه داد: کاهش سهم کشته شدگان موتور سیکلت سوار در حوادث رانندگی وارتقاء ایمنی تردد موضوعی است که در این کار گروه به آن نگاهی ویژه خواهیم داشت.

رئیس پلیس راهور پایتخت گفت: عوارض اجتماعی و اقتصادی حاصل از تصادفات رانندگی به ویژه در حوزه موتورسیکلت که گاها لطمات جبران ناپذیری را به پیکره خانواده ها وارد می کند ما را بر آن داشته که در برخورد با تخلفات و رفتار های مخاطره آمیز موتور سواران که تعدادی از آنها سرپرست و نان آوران خانه ها هستند ابتدا رویکردی همراه با آموزش و فرهنگ سازی و بدون برخورد پلیسی داشته باشیم و در نهایت با آن تعداد معدودی که کماکان بر تخلف و عدم رعایت قوانین مصر هستند برخوردی قانونی داشته باشیم.

مهماندار افزود: بی شک کار ساماندهی موتور سواران فرابخشی است و به طور قطع نیازمند همکاری و تعامل همه سازمان ها ونهادهای مسئول است.

وی در پایان از موتور سواران خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و عدم رفتار مخاطره آمیز هنگام رانندگی و البته استفاده از کلاه ایمنی استاندارد حین رانندگی، ضمن حفظ سلامتی و آرامش خود و خانواده به نظم ترافیکی شهر نیز کمک کنند.

منبع: ایسنا

706/700

کد خبر: 718405

وب گردی

وب گردی