ارتش در حفظ و اقتدار انقلاب و حراست از کیان اسلامی نقشی تعیین ‌کننده دارد

فرمانده قرارگاه عملیاتی شمال غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه ایران اسلامی بعنوان برترین قدرت نظامی منطقه و خاورمیانه شناخته می شود، گفت: امروز، ارتش در حفظ و اقتدار انقلاب و حراست از کیان اسلامی نقشی تعیین ‌کننده دارد.

به گزارش ایسکانیوز، فرمانده قرارگاه عملیاتی شمال غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه ایران اسلامی به عنوان برترین قدرت نظامی منطقه و خاورمیانه شناخته می شود، گفت: امروز، ارتش در حفظ و اقتدار انقلاب و حراست از کیان اسلامی نقشی تعیین ‌کننده دارد.
امیر سرتیپ دوم کیومرث شریفی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سابق و جدید پادگان 03 شهید برخورداری شهرستان عجب شیر از انقلاب اسلامی به عنوان یکی از قدرتمندترین وبی‌ نظیرترین انقلاب‌ ها در جهان نام برد و اضافه کرد: داشتن رهبری قوی و آگاه به امور زمان، حضور مردمی آگاه در صحنه و حضور ارتشی قوی و مردمی از ویژگی های اصلی و وجه تمایز انقلاب ایران نسبت به سایر انقلاب‌ هاست.
وی با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران حرف اول را در منطقه می زند افزود: نیروهای مسلح ولایت مدار ایران اسلامی جان برکف و در صف اول دفاع از کشور هستند.
امیر سرتیپ دوم شریفی با بیان اینکه شهدای نیروهای مسلح در برابر استکبار و شیاطین، کشور را بیمه کرده افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران بعنوان یک ارتش نمونه، مورد عنایت فرمانده معظم کل قوا بوده و باید قدردان این محبت الهی باشیم.
وی با بیان اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران 2میلیون و 500 هزار سرباز در مراکز آموزشی و پادگان های کشور تربیت کرده، افزود: با بررسی ارتش کشورهای جهان مشخص می ‌‍‌شود که مهم‌ ترین شاخصه ارتش جمهوری اسلامی ایران تدین آن است و به فرموده فرمانده معظم کل قوا، امروز ارتش ایران یک ارتش متدین بوده که یکی از نشانه‌ های آن تقدیم 48 هزار شهید به انقلاب و نظام است.
سرتیپ دوم شریفی گفت: امروز هم جوانان جان برکف ارتش جمهوری اسلامی ایران در صف مدافعان حرم قرار گرفته و در سایر عرصه ‌ها نیز همواره آماده دفاع از انقلاب و آرمان‌ های امام راحل و شهدا هستند.
وی همچنین بیان کرد: از دیگر شاخصه های ارتش جمهوری اسلامی ایران ولایتمداری است و امروز ارتش جان بر کف در رکاب رهبر معظم انقلاب آماده اجرای هرنوع مأموریت است.

302/300

کد خبر: 718408

وب گردی

وب گردی