کنفرانس حفاظت و اتوماسیون در سیستم های قدرت برگزار می شود

یازدهمین کنفرانس بین المللی حفاظت و اتوماسیون در سیستم های قدرت با حضور وزیر نیرو در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، یازدهمین کنفرانس بین المللی حفاظت و اتوماسیون در سیستم های قدرت ۲۷ تا ۲۹ دی ماه جاری با حضور حمید چیت چیان (وزیر نیرو) در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می شود.

این کنفرانس بین المللی از معتبرترین گردهمایی های اندیشمندان و اساتید حوزه حافظت و اتوماسیون سیستم قدرت به شمار می رود که در آن دستاوردهای تحقیقاتی و موفقیت های صنعتی این حوزه معرفی خواهد شد.

در یازدهمین کنفرانس بین المللی حفاظت و اتوماسیون در سیستم های قدرت، علاوه بر وزیر نیرو، معاون برق و انرژی این وزارتخانه و جمعی از مدیران وزارت نیرو، مدیران شرکت توانیر؛ مدیران شرکت مدیریت شبکه برق ایران، مدیران شرکت های برق منطقه ای، توزیع برق و تولید نیرو، مدیران عامل صنایع برق و اساتید برجسته دانشگاهی نیز حضور خواهند داشت.

در این کنفرانس سه روزه، یک سخنرانی و یک کارگاه آموزشی توسط استاد برجسته دانشگاه منچستر و مدیر مسئول نشریه Elsevier و ۸ سخنرانی علمی توسط برجسته ترین اساتید دانشگاههای کشور در حوزه حفاظت و اتوماسیون ارائه می شود.

طبق برنامه ریزی انجام شده ۹ عنوان کارگاه آموزشی توسط مجرب ترین متخصصان و مدیران شرکت های صنعتی برگزار شده و نیز دستاوردها و عملکرد ۶ شرکت برتر انتخاب شده توسط شرکت مدیریت شبکه برق ایران در زمینه حفاظت و اتوماسیون، معرفی و گزارش خواهد شد.

ارائه ۴ گزارش فنی توسط نمایندگان کمیته های علمی- فنی صنعت برق و برگزاری دو جلسه بحث و تبادل نظر تخصصی در زمینه چالش های اتوماسیون، توسط مدیران و خبرگان صنعت اتوماسیون سیستم قدرت از دیگر برنامه های این کنفرانس است.

سیدمحمد شهرتاش (استاد دانشکده مهندسی برق دانشگاه علم و صنعت ایران)، دبیر یازدهمین کنفرانس بین المللی حفاظت و اتوماسیون در سیستم های قدرت است.

اطلاعات بیشتر در سایت کنفرانس به آدرس http://www.ipaps.ir در دسترس است.

200/202

منبع: مهر

کد خبر: 718415

وب گردی

وب گردی