آغاز لیگ والیبال نشسته بانوان از فردا

مسئول لیگ والیبال نشسته بانوان از آغاز دور رفت این رقابت‌ها به میزبانی مشهد خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، لیلی توکلی در این باره گفت: چهاردهمین دوره مسابقات باشگاهی والیبال نشسته بانوان از فردا (سه‌شنبه) به میزبانی هیئت خراسان رضوی و در شهر مشهد آغاز می‌شود و تا 17 دی ماه نیز در جریان خواهد بود.

وی افزود: در مسابقات دور رفت 11 تیم حضور دارند که با توجه به نتایج سال گذشته و همچنین قرعه‌کشی، در دو گروه تقسیم می‌شوند و در دو جدول دوره‌ای با هم به رقابت خواهند پرداخت. در پایان دور اول مسابقات و با توجه به نتایج کسب شده، تیم‌های اول تا سوم هر گروه در مرحله دوم یا برگشت، در قالب دسته برتر و تیم‌های باقی مانده در قالب دسته یک برای کسب عنوان تلاش می‌کنند.

مسئول لیگ والیبال نشسته خاطر نشان کرد: با توجه به حضور ملی‌پوشان در مسابقات باشگاهی و برگزاری اردوهای تیم ملی در سال گذشته و نیز کسب دو تجربه برون‌مرزی در مسابقات جام بین قاره‌ای و بازی‌های پارالمپیک، می‌توانیم شاهد رقابت‌های جذاب‌تری به نسبت سال‌های گذشته باشیم و شرکت کنندگان با آمادگی خوبی در مسابقات حاضر می‌شوند و انتظار داریم بازیکنان جدیدی را نیز در این دوره از مسابقات همراه داشته باشیم.

توکلی ادامه داد: تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، شهدای غواص کرمان، شهرداری ارومیه و تیم‌هایی از هیئت‌های فارس، لرستان، مازندران، همدان، خراسان رضوی، هرمزگان و آذربایجان شرقی در این مسابقات حضور یافته‌اند که پس از انجام قرعه‌کشی در دو گروه به رقابت خواهند پرداخت.

وی در پایان گفت: پس از اتمام مسابقات دور رفت، مکان و زمان برگزاری رقابت‌های مرحله دوم یا برگشت نیز اعلام خواهد شد.

کد خبر: 718425

وب گردی

وب گردی