کاهش 4 درصدی سرقت در استان سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان از کاهش چهار درصدی مجموع سرقت ها در سال جاری خبر داد و گفت: این توفیق در سایه تشدید برنامه های پیشگیرانه در قالب قرارگاه مشترک مبارزه با سرقت استان به دست آمده است.

به گزارش ایسکانیوز از شاهرود سردار "روح الامین قاسمی" در تشریح جزئیات این خبر اظهارکرد: سرقت و کاهش آن از مطالبات به حق مردم و البته از دغدغه های مهم پلیس در راستای ارتقای امنیت عمومی به شمار می رود.

این مسئول انتظامی با بیان این که برای کاهش جرم و پیشگیری از آن، عموم مردم و تمام دستگاه ها، سهم و نقش دارند، تشکیل قرارگاه مشترک مبارزه با سرقت در بدنه نیروی انتظامی در استان و شهرستان ها را از برنامه های مهم و البته ثاتیرگذار پلیس در این مسیر عنوان کرد.

وی تصریح کرد: اجرای برنامه ها و فعالیت های پیشگیرانه در سال جاری کاهش انواع گوناگون سرقت را در سطح استان به همراه داشته است.

سردار قاسمی با اعلام کاهش چهار درصدی مجموع سرقت از ابتدای سال تا پایان آذر ماه خاطرنشان کرد: بیشتر سرقت های مهم نیز از کاهش برخوردار است.

وی همچنین از کاهش 20 درصدی سرقت منزل، 18 درصدی خودرو ، 20 درصدی موتورسیکلت ، پنج درصدی مغازه و سه درصدی جیب بری از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داده است.

به گفته این مسئول انتظامی، در سال جاری دو هزار و 280 نفر به دلیل ارتکاب سرقت شناسایی و دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر تداوم و تشدید اقدامات پلیس در حوزه پیشگیری از جرایم به ویژه سرقت، تقویت همکاری دیگر نهادها و دستگاه ها را در این راستا خواستار شد.

کد خبر: 718436

وب گردی

وب گردی