لشگری  :تولید محصولات خوراک دام و طیور تولیدی دیگر از محصولات شرکت های  دانش بنیان/با تولید ماده ضد عفونی توانستیم شرکت دانش بنیان شویم

معاون هیات مدیره شرکت دانش بنیان تولید کننده محصولات دام و طیور گفت: با تولید ماده ضد عفونی کننده توانستیم شرکتمان را به عنوان دانش بنیان به ثبت برسانیم و پس از آن ،این محصولات را به عراق نیز صادر کنیم.

متین لشگری معاون هیات مدیره شرکت دانش بنیان تولید کننده محصولات دام و طیور در مصاحبه اختصاصی با ایسکانیوز درباره تولیدات شرکتشان گفت :محصولات تولیدی ما ضد عفونی کننده محل نگهداری دام و طیور و انواع خوراک دام است ،که بیشتر هم بر روی طیور و آبزیان کار می کنیم.

او افزود :شرکت ما از دو سال پیش ثبت شده و یک سال است که دانش بنیان شده است.

لشگری با تاکید بر حمایت های همه جانبه دانشگاه آزاد اسلامی در هنگام ثبت شرکتشان گفت :در آن زمان من دانشجو بودم. و ار آنجا که زمانیکه بخواهید شرکتی را ثبت کنید، به یکسری مجوزها نیاز است و باید پروسه اداری لازم را پشت سر بگذارید، وقتی که ما با نامه و سربرگ دانشگاه و مرکز رشد دانش بنیان به آن مراکز می رفتیم، ارزش بیشتری برای ما قائل می شدند وبرای کارمان درقیاس با کسانی که فقط و صرفا برای ثبت شرکت آمده بودند ارزش بیشتری قائل بودند.

لشکری بر عرضه داخلی محصولاتشان به شهرهای دیگر خاطرنشان کرد:اکنون تامین غذای میگوی جنوب را ما بر عهده گرفته ایم وبا چند استان دیگر ایران نیز از جمله اصفهان و تبریز و چند شهر دیگر در گیلان نیز همکاری کرده وخوراک دام و طیورو کنستانتره برایشان ارسال می کنیم .

او با اشاره به نحوه دانش بنیان شدن شرکتشان افزود : ما با تولید ماده ضد عفونی کننده توانستیم شرکتمان را به عنوان دانش بنیان به ثبت برسانیم و پس از آن ،این محصولات را به عراق نیز صادر کنیم.

معاون هیات مدیره شرکت دانش بنیان با اشاره به ارزآوری شرکتشان توسط تولید این محصولات افزود : ما با تولیدات داخلی این محصولات توانسته ایم تا حدی از خروج ارز به خارج از کشور جلوگیری کنیم . آن نمونه دانش بنیانی که ما به ثبت رساندیده ایم تنها یک نمونه انگلیسی دارد و علی رغم اینکه خطرات آن به 1/3 کاهش یافته است ،مزایایی بیشتری را نیز دارد.

او ادامه داد : همچنین نمونه های خارجی آن خطر سمی بودن را دارد، اما نمونه تولیدی ما علی رغم اینکه قیمتش هم یک سوم این مشکل را نیز ندارد .در حال حاضر نیز آن را به عراق صادر می کنیم.

402/601

کد خبر: 718442

وب گردی

وب گردی