بودجه سال 96 دانشگاه آزاد استان تهران بررسی شد

جلسه کمیسیون دائمی هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با موضوع تصویب بودجه سال 96 دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، جلسه کمیسیون دائمی هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران عصر امروز با حضور احمد شمس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران ، دکتر فرهاد حسین زاده لطفی، معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی، یاسر هاشمی، رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی و سایر اعضا در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در ادامه این جلسه بودجه سال 96 دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در حوزه های مختلف بررسی و تببین قرار گرفت.

احمد شمس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تهران درباره مصوبات این جلسه گفت: در این جلسه پیش بینی بودجه سال 96 استان از سوی اعضا مورد بررسی قرار گرفت و شاخص های مختلفی در این جلسه پیش بینی شد تا براساس آن اعداد و ارقام و جداولی که از قبل تبیین شده بود نهایی شود و اعضای کمیسیون دائمی نظرات و اصلاحاتی را مطرح کردند.
وی افزود: در مسائل مرتبط با بودجه از جمله درآمد شرکت های دانش بنیان ، درآمدهای غیر شهریه ای، کاهش یا افزایش دانشجو مطرح شد و در پایان کمیسیون تیمی را انتخاب کرد که تا تاریخ 15 دی ماه بودجه استان تهران را نهایی کنند تا در تاریخ 22 همین ماه مورد بررسی و تصویب قرار گیرد.
205/200

کد خبر: 718512

وب گردی

وب گردی