مجموعه قوانین جدید نظام وظیفه بررسی شد

با حضور نمایندگان معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و مسئولان حوزه نظام وظیفه دانشگاه های استان البرز، جزئیات اجرایی مجموعه قوانین این حوزه بررسی شد.

به گزارش ایسکانیوز، این نشست که با حضور دکتر علیرضا رحیمی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد، هادی محمدپناه رئیس بخش معافیت تحصیلی حوزه نظام وظیفه استان البرز و نمایندگانی از دانشگاه های پیام نور، خوارزمی و سایر دانشگاه های این استان حضور داشتند.

دکتر رحیمی در ابتدای این نشست هدف از برگزاری این جلسه را بررسی قوانین جدید در حوزه معافیت تحصیلی دانشجویان مشمول، رفع ابهامات موجود و ارائه راهکارهای اجرای صحیح این قوانین، مسائل مربوط به نقل و انتقالات دانشجویی، صندوق رفاه دانشجویی، کمیته انضباطی و امور مربوط به فارغ التحصیلان عنوان کرد.

معاون دانشجویی و فرهنگی واحد کرج با قدردانی از زحمات پرسنل حوزه امور دانشجویی آنها را به وفاق و همدلی بیش از پیش دعوت کرد و گفت: تکریم ارباب رجوع، سعه صدر، توجه به نقطه نظرات دانشجویان و دقت در اجرای ضوابط و قوانین از مهمترین نکاتی است که سبب بالا رفتن بازدهی کار و انجام بهتر مسئولیت در این حوزه است.

وی با اشاره به مشکلات موجود آمادگی خود را برای دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده اعلام کرد و تاکید کرد ایمیل daneshjofar95@gmail.com به همین منظور جهت دریافت نظرات دانشجویان در حوزه مسائل فرهنگی و دانشجویی راه اندازی شده است و معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه با آغوش باز پذیرایی نظرات سازنده است.

همچنین محمدپناه نیز با توضیحات مبسوطی در خصوص سقف سنوات تحصیلی دانشجویان مشمول در مقاطع مختلف تحصیلی و مهلت مراجعه به حوزه نظام وظیفه برای اخذ مجوز و موضوعاتی از این دست سخن گفت.

200

کد خبر: 718538

وب گردی

وب گردی