استقبال افغانستان از اعزام دانشجو به دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

در حاشیه برپایی نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در قندهار افغانستان، والی این ایالت از اعزام دانشجو برای تحصیل در رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان استقبال کرد.

به گزارش ایسکانیوز، سیدرفیع حسینی مسئول گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و مسئول غرفه این دانشگاه در نمایشگاه قندهار با بیان این مطلب گفت: در حاشیه این نمایشگاه دیدارهای مختلفی با مسئولان قندهار برگزار و توانمندی ها و دستاوردهای بهداشتی و درمانی دانشگاه و امکانات خاص جهت درمان گردشگران سلامت معرفی شد.

وی ادامه داد: در این دیدارها رئیس بیمارستان و رئیس دانشکده طب قندهار ایجاد امکان تبادلات علمی بین متخصصان استان سیستان و بلوچستان و ولایت قندهار ، اعزام بیماران به زاهدان،امکان تسهیل تردد پزشکان، پرستاران و دانشجویان این ایالت به زاهدان جهت حضور در دوره های آموزشی را به عنوان فرصتی مغتنم برای ارتقاء علمی و درمانی در حوزه متبوع خود دانستند.

حسینی همچنین به حضور موثر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در نمایشگاه قندهار اشاره و تصریح کرد: غرفه دانشگاه در این نمایشگاه مورد استقبال بازدید کنندگان و همچنین اصحاب رسانه جمهوری افغانستان قرار گرفت.

پیش از این نیز حوزه گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با حضور در نمایشگاه های مستقر در کشورهای همسایه، ضمن معرفی دستاوردهای درمانی و بهداشتی، اتباع خارجی علاقمند به تحصیل در این دانشگاه را در جریان شرایط و امکانات آموزشی آن، قرار داده است.

201

منبع: مهر

کد خبر: 718539

وب گردی

وب گردی