دیدار معاون دبیرکل اکو در ایران با رئیس مرکز امور بین الملل وزارت کشور

شجاعی کیاسری با معاون دبیر کل اکو در ایران به منظور ارتقاء سطح همکاری ها در حوزه های مختلف دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش ایسکانیوز، شجاعی کیاسری رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور علوی معاون دبیر کل سازمان همکاری اقتصادی (اکو) و با اشاره به تحرکات سازمانی بسیار خوب اکو درحوزه مأموریت های وزارت کشور خواستار ارتقاء سطح همکاری ها شد.

شجاعی کیاسری با بیان اینکه ساماندهی تمامی مناسبات بین المللی وزارت کشور و سازمان های تابعه در این مرکز متمرکز شده و بر این اساس اثرگذاری آن بیشتر خواهد بود، بر لزوم تقویت و توسعه همکاری های بین المللی تأکید کرد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور، آمادگی خود را در چارچوب قوانین و مقررات ملی و بین المللی برای همکاری هرچه بیشتر با اکو اعلام کرد.

علوی معاون دبیر کل سازمان همکاری های اقتصادی نیز در این دیدار با ابراز تشکر از حمایت های جمهوری اسلامی ایران از سازمان اکو و ارائه گزارشی از ابعاد گوناگون همکاری ها، بر نقش محوری کشورمان در هدایت فعالیت های اکو تاکید و خواستار استمرار حمایت و مساعدت وزارت کشور جمهوری ایران از این سازمان شد.

وی با اشاره به تحولات و اجلاس‌های پیش رو، از جمله اجلاس سران و وزاری امور خارجه کشورهای عضو اکو، ابراز امیدواری کرد که نتایج این اجلاس ها زمینه توفیق سازمان در نیل به اهداف از پیش تعیین شده را فراهم سازد.

302/300

کد خبر: 718676

وب گردی

وب گردی