پیش نمایش یک نمایشگاه فناوری خارجی  در حوزه  حمل و نقل

نمایشگاه CES به عنوان یک نمایشگاه فناوری بزرگ هر سال به طور رسمی پنجم تا هشتم ژانویه (16 تا 19 دی) در لاس وگاس برگزار می شود؛ تازه هایی در مورد خودروهای بدون راننده از بخش هایی است که در نمایشگاه عرضه می شود.

به گزارش ایسکانیوز، شرکت های بزرگ خودروساز در نمایشگاه امسال فناوری لاس وگاس حرف ها و نمایش های زیادی در زمینه خودروهای بدون راننده خواهند داشت.
از سوی دیگر تراشه سازان رقیب مانند اینتل، انودیا و Qualcomm نیز پردازشگرها و تراشه های 5 گیگ خود را به عنوان محور بالقوه تحول در خودروهای بدون راننده ارائه خواهند کرد.
در نمایشگاه فناوری امسال شرکت خودروساز BMW، سیستم لمسی HoloActiv را رونمایی می کند که در آن رانندگان از حرکات انگشت برای تعامل با گرافیک هایی که از صفحه نمایش روی داشبورد منعکس می شوند، استفاده می کنند.
همچنین شرکت Continental یک فناوری شناسایی چهره را به نمایش خواهد گذاشت که با شناسایی راننده، وضعیت آینه و صندلی را مطابق با وی فیزیک اندام وی تنظیم می کند.
شرکت Faraday Future نیز با یک خودروی الکتریکی در نمایشگاه حاضر می شود.
شرکت Faraday Future همچنین فیلم های ویدیویی تبلیغاتی منتشر کرده است که در آنها ادعا می کند خودروی این شرکت می تواند سریع تر از تسلا مدل X، از وضعیت ایست خارج شده و شتاب گیرد.
همچنین در این نمایشگاه انواع ایده های جایگزین در زمینه حمل و نقل وجود خواهد داشت که از آن جمله می توان به یک اسکوتر هوشمند اشاره کرد که در صورت تشخیص وقوع تصادف خاموش می شود. یک چمدان موتوری قابل سوار شدن و آخرین تحولات هاوربرد از دیگر فناوری هایی هستند که در نمایشگاه فناوری امسال در لاس وگاس ارائه می شوند.

*فناوری های عجیب و غریب
در این نمایشگاه همچنین قسمت هایی به پهپادها، فناوری زیبایی و چاپگر سه بعدی اختصاص دارد.
به علاوه، فضایی برای نمایش اشیای عجیب و غریب مانند دستگاهی که ادعا می کند قادر به ثبت رایحه هست، اختصاص داده شده است.
در این زمینه، شرکت AEE یک 'چوب خود پرواز' را به نمایش می گذارد و Magic Instruments نیز ادعا می کند که گیتار Mi تولیدی این شرکت را عرضه خواهد کرد که ویژگی آن آموختن فوری نحوه نواختن آن است.

منبع:ایرنا

204

کد خبر: 718740

وب گردی

وب گردی