با حافظه هوشمند شرکت لنوو آشنا شوید

لنوو در کنار دیگر محصولاتش حافظه هوشمند تازه این شرکت را به CES 2017 آورده است. این حافظه خارجی هوشمند از ۶ گیگابایت حافظه داخلی به همراه Wifi دو باندی در سخت افزار خود بهره مند شده است. بر خلاف دستگاه های مشابه، حافظه هوشمند لنوو با روش های جالبی به مرتب کردن عکس های شما می پردازد.

به گزارش ایسکانیوز، حافظه هوشمند شرکت لنوو با استفاده از سیستم تشخیص چهره عکس های کاربر را مرتب کرده و برای هر چهره موجود در تصویر دسته خاصی در نظر می گیرد. این دستگاه با استفاده از یک چیپست سلرون N3060 به همراه ۲ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت رام به پردازش اطلاعات کاربر می پردازد.

همچنین با استفاده از حافظه هوشمند لنوو قادر به تماشای فیلم ها از طریق DLNA هستید و می توانید به صورت بی سیم فایل های خود را به دستگاه های دیگر انتقال دهید. علاوه بر این، لنوو برای کاربرانی که از سرعت پایین انتقال بی سیم داده ها شکایت دارند، پورت های USB 3 را در بدنه حافظه هوشمند خود تعبیه کرده تا افراد بتوانند از سرعت بالاتری در ارسال فایل های خود بهره مند شوند.

همچنین کاربران می توانند با استفاده از سرویس Kite Photo عکس های خود را چاپ کنند. حافظه هوشمند لنوو در ماه می میلادی آماده عرضه است و قیمتی معادل با ۱۳۹.۹۹ دلار آمریکا دارد.

منبع: دیجیاتو

205/200

کد خبر: 718769

وب گردی

وب گردی