اپل تولید AirPod را افزایش داد

هرچند ایرپاد اپل با تأخیر راهی بازار می‌شود، اما این محصول با استقبال بالایی از سوی کاربران روبرو شده، به‌طوری‌که اپل ظرفیت تولید را افزایش داده است.

به گزارش ایسکانیوز، اپل هم‌زمان با رونمایی از آیفون‌ ۷ و آیفون ۷ پلاس که دیگر از وجود جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری بهره نمی‌برد، ایرپاد جدید خود را که به‌صورت بی‌سیم به آیفون متصل می‌شود، رونمایی کرد. با وجود اینکه این گجت با تأخیری دوماهه روبرو شده، اما همچنان استقبال از آن بالا است. البته با توجه به پشتیبانی نکردن از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری می‌توان حدس زد که تمام چند میلیون خریدار آیفون ۷ اپل به‌عنوان مشتریان و خریداران بالقوه‌ی ایرپاد بی‌سیم اپل به شمار می‌روند.

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده در صورت پیش‌خرید ایرپاد اپل، زمانی شش‌هفته‌ای برای تحویل آن ذکر می‌شود. البته شنیده‌ها حکایت از این دارد که تولیدکننده‌ی ایرپاد اپل در چین که کمپانی Inventec نام دارد، به‌صورت شبانه‌روزی در حال تولید این محصول است تا از این طریق بتواند به تقاضای موجود پاسخ دهد. در صورتی که این گزارش صحیح باشد، در هفته‌های آینده شاهد کاهش زمان عرضه‌ی ایرپاد اپل خواهیم بود.

برای استفاده از ایرپاد بی‌سیم اپل کافی است تنها یک‌بار روی کلید تأیید در آیفون یا سایر گجت‌های اپلی کلیک کرد. سنسور‌ها زمانی که آن‌ها را درون گوش قرار می‌دهیم، روشن می‌شوند. دو بار لمس ایرپاد اپل باعث فعال شدن سیری می‌شود. ایرپاد را می‌توان با یک‌بار شارژ تا ۵ ساعت مورد استفاده قرار داد. همچنین قراردادن ایرپاد درون قاب مورد نظر برای ۱۵ دقیقه باعث می‌شود بتوان آن را برای ۳ ساعت دیگر مورد استفاده قرار داد.

ایرپاد بی‌سیم اپل قیمتی ۱۵۹ دلاری دارد و می‌توان آن را به‌صورت مستقیم از فروشگاه اپل پیش‌خرید کرد.

200/202

منبع: زومیت

کد خبر: 718791

وب گردی

وب گردی