تصاویری از نسخه مشکی موتورولا موتو ام فاش شد

تصاویری از موتو ام به رنگ‌ مشکی منتشر شده است که البته مشخص نیست این محصول، نسخه‌ی مشکی از این گوشی است یا مدل جدید موتو ام خواهد بود.

به گزارش ایسکانیوز، ظاهرا موتورولا در کنار ساخت تلفن هوشمند موتو ایکس، در حال ساخت محصول دیگری از سری موتو ام است. البته باید گفت قبلا نسخه طلایی این محصول عرضه شده است.

این تلفن هوشمند چند ماه پیش به همراه باتری با ظرفیت ۳۰۵۰ میلی‌آمپر ساعت روانه بازار چین شد. حال به نظر می‌رسد تصاویری از نسخه مشکی محصول موتورولا به فضای مجازی راه پیدا کرده‌اند.

این تصاویر در شبکه‌ی اجتماعی ویبو منتشر شده‌اند و ظاهرا منتسب به مدل جدیدی از موتو ام هستند. با این حساب می‌توان انتظار داشت که اگر این محصول تنها یک رنگ‌ دیگر از موتو ام باشد به‌زودی روانه بازار چین شود.

رنگ مشکی موتو ام نسبت به مدل طلایی آن، زیبا و ساده به نظر می‌رسد. در حال حاضر نمی‌توان گفت که این محصول قرار است یک مدل جدید از موتو ام باشد؛ زیرا از رونمایی مدل طلایی تنها چند ماه گذشته است و احتمال می‌رود که تصاویر متعلق به رنگ‌ جدید موتو ام باشند.

متأسفانه در مورد مشخصات سخت‌افزاری اطلاعاتی منتشر نشده است و همین موضوع باعث می‌شود نسبت به اینکه آیا این گوشی یک مدل جدید از موتو ام است یا تنها نسخه مشکی آن خواهد بود شک کنیم. در هر صورت مدل اصلی موتو ام به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، ۳ گیگابایت رم، دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی، دوربین عقب ۱۶ مگاپیکسلی، اسکنر اثرانگشت فوق سریع، باتری با ظرفیت ۳۰۵۰ میلی‌آمپر ساعت و نمایشگر ۵.۵ اینچی فول اچ‌دی عرضه شد. همچنین در زیر قاب این تلفن هوشمند از یک تراشه هلیو پی ۱۵ مدیاتک مجهز به پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز استفاده شده است.

موتو ام در بازار چین عرضه شده و قرار است راهی بازار هند شود. البته هنوز در مورد اینکه آیا شاهد عرضه این تلفن هوشمند در دیگر بازارهای جهان خواهیم بود اطلاعاتی در اختیار نداریم.

200/202

منبع: زومیت

کد خبر: 718802

وب گردی

وب گردی