برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات قهرمانی فوتسال در واحد دزفول

مراسم اختتامیه مسابقات قهرمانی فوتسال کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان به میزبانی واحد دزفول برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، مسابقات قهرمانی فوتسال طی 26 بازی با حضور بیش از 200 نفر عضو هیات علمی و کارمند دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان درقالب 14 تیم دانشگاهی و 4 گروه برگزار شد.

تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی شادگان توانست به مقام نخست این دوره از مسابقات دست یابد و تیم های دانشگاهی رامهرمز و اندیمشک به ترتیب عنوان های دوم و سومی رقابت ها را از آن خود کردند.

در مسابقات قهرمانی فوتسال کارکنان و اعضاء هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان به میزبانی واحد دزفول طی مراسمی نیز از زحمات و تلاش‌های چهره‌های با سابقه و قدیمی، دو پیشکسوت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان محمدرضا راکی از واحد مسجد سلیمان و محمد هایری از واحد امیدیه قدردانی و تجلیل ‌شد.

در پایان این مراسم به پاس سال‌ها تلاش برای توسعه ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان لوح تقدیری با امضای مشترک لک دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و سروش زرین آبادی رئیس دبیرخانه هیات امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان به محمدرضا راکی و محمد هایری اهدا شد.

205/200

کد خبر: 718837

وب گردی

وب گردی