معرفی لگو سری City مدل Fire Response Unit 60108

سری «City» از سری‌های پرطرفدار شرکت اسباب‌بازی «لگو» معرفی شد.

به گزارش ایسکانیوز،هر شهر به آتش‌نشانی، بیمارستان، دانشگاه، رستوران و… نیاز دارد تا شهروندان بتوانند به‌راحتی در آن زندگی کرده و به کار و فعالیت بپردازند. ذهن خلاق کودک با توجه به نیازهای متفاوت زندگی مدرن شهری، ایده‌های جدیدی خلق می‌کند که می‌توان در آینده‌ی نه‌چندان دور آن‌ها را در جامعه اجرا کرد.

مدل «Fire Response Unit 60108» یکی از مدل‌های اسباب‌بازی شرکت لگوست که در سری City قرار گرفته است. این اسباب‌بازی که برای کودکان و نوجوانان پنج تا دوازده سال در نظر گرفته ‌شده است، بچه‌ها را با حرفه‌ی آتش‌نشانی و شرایط بحران آشنا می‌کند.

در اینجا کودک خود را در شرایط بحرانی تصور کرده و سپس فکر می‌کند با کمک عروسک‌ها و هلی‌کوپتر چه ‌کارهایی باید انجام دهد. بازی‌های این‌چنینی خلاقیت و قصه‌پردازی را در کودک پرورش می‌دهند و بچه‌ها یاد می‌گیرند که در این مواقع، به‌طور صحیح واکنش نشان دهند.

این اسباب‌بازی سه مینی‌فیگور دارد: یک آتش‌نشان، یک خلبان و یک کارگر که روی یک کانتینر آتش‌گرفته در حال تلاش برای خاموش‌کردن آتش هستند. هلی‌کوپتر آتش‌نشانی از طریق هوایی آب را از مخزنش می‌ریزد و سعی دارد که سقف آتش‌گرفته‌ی کانتینر را خاموش کند.

از طرف دیگر مأموران آتش‌نشانی نیز از طریق زمینی با کمک کپسول‌های آتش‌نشانی مشغول خاموش‌کردن آتش‌اند. طراحی این مجموعه بسیار ساده اما خلاقانه صورت گرفته که نشان از ذوق و سلیقه‌ی طراحان شرکت لگوست.

به‌طور مثال برای خاموش‌کردن آتش‌های شیشه‌ای نارنجی‌رنگ، سقف را به‌صورت الاکلنگی درست کرده است که با ریزش تکه‌های آبی‌رنگ از هلی‌کوپتر یک‌طرف سقف سنگین شده، به‌صورت چرخشی برمی‌گردد و آتش خاموش می‌شود.

این اسباب‌بازی ۲۵۷ تکه‌ای در یک بسته‌بندی به ابعاد ۳۸٫۲ × ۵٫۶ × ۲۶٫۲ سانتی‌متر قرار گرفته و هدیه‌ای مناسب برای پرورش مهارت‌های فردی کودکان است. خرید این اسباب‌بازی جالب و مفید را به شما توصیه می‌کنیم.

منبع:دیجی کالا

204

کد خبر: 718846

وب گردی

وب گردی