آیا گلکسی S8 به کامپیوتر هم تبدیل می‌شود؟

در حالی که سامسونگ هنوز چیزی از گلکسی S8 اعلام نکرده و گفته شده که این گوشی در بهترین حالت در فروردین ماه معرفی می‌شود، شایعات مختلفی از ویژگی‌های جدید این گوشی به بیرون درز کرده‌اند.

به گزارش ایسکانیوز، در شایعات جدید گفته شده که گلکسی S8 به قابلیتی مانند Continumm سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل مایکروسافت مجهز شده است. براساس تصویر منتشر شده، سامسونگ به گلکسی S8 قابلیتی با نام Desktop Experience اضافه کرده که به وسیله‌ی آن می‌توان این گوشی را به صفحه‌های نمایش بزرگ‌تر متصل کرد.

این ویژگی باعث می‌شود که کاربران بتوانند از صفحه کلید‌ بی‌سیم، میکروفن و حتی ماوس روی این گوشی استفاده کنند. اگر این شایعه صحت داشته باشد می‌توان از گلکسی S8 به عنوان یک کامپیوتر استفاده کرد.

به احتمال زیاد سامسونگ رابط کاربری گلکسی S8 را تغییر داده تا بتوان در حالت دسکتاپ هم با آن کار کرد. این کار قطعا برای بسیاری از کاربران تلفن‌های همراه هوشمند که دوست دارند با گوشی به تولید محتوا بپردازند، جذاب خواهد بود.

باید منتظر منتشر شدن خبرهای بیشتر از این تلفن همراه هوشمند باشیم و ببینیم که این قابلیت به چه صورت کار می‌کند و چه نرم‌افزارهای برای آن در نظر گرفته شده است. ویژگی Desktop Experience می‌تواند یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های S8 باشد.

منبع:دیجی کالا

204

کد خبر: 718851

وب گردی

وب گردی