فرمانده نیروی دریایی ارتش:ما در مهندسی شاهد یک جهش عالی هستیم

امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در همایش فرماندهان مهندسی و پدافند غیر عامل نداجا که در منطقه دوم دریایی ولایت برگزار شد درباره اهمیت این معاونت و نقش آن در پیشبرد اهداف سازمانی سخنرانی کرد.

به گزارش ایسکانیوز، امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش ج.ا.ا در همایش فرماندهان مهندسی و پدافند غیر عامل نداجا که در منطقه دوم دریایی ولایت برگزار شد درباره اهمیت این معاونت و نقش آن در پیشبرد اهداف سازمانی اظهار داشت:اهمیت کار مهندسی بر هیچ کسی پوشیده نیست و اگر زیر ساختی نباشد استقراری صورت نمی گیرد،زیر ساخت ها اساس کار است که توسط مهندسی باید انجام شود، ما در جایگاهی قرار گرفتیم که برای استقرار در سواحل مکران نیازمند ساخت منطقه و پایگاه هستیم،آن هم در منطقه ای که کمترین امکانات در آن وجود دارد ولی پای کار آمده ایم و کار را با تمام توان جلو می بریم لذا اگر این زیرساخت ها نباشد نیروی نظامی شکل نمی گیرد.
وی افزود: شما عزیزان باید قدر خودتان را بدانید زیرا در مسیری حرکت می کنید که برای استقرار یگان های نیروی دریایی در مناطقی که حائز اهمیت است تلاش می کنید و این باعث خوشحالی است.
وی در ادامه بیان داشت: همه ما می دانیم که حجم زیادی از کار را در دست اقدام داریم و امیدواریم که بتوانیم با همت شما و یاری خداوند از عهده کارها بر بیاییم ، ما در مهندسی واقعا شاهد یک جهش عالی هستیم و در بحث توسعه سواحل مکران از بندرعباس تا پسا بندر، اقدامات صورت گرفته خود گواه این جهش و پیشرفت کار است و این ارزش کار مهندسی نیرو دریایی ارتش است که چنین اقدامات مهمی را انجام داده است.
دریادار سیاری خاطر نشان کرد: ما هدف بلندی را در نظر گرفته ایم،کار زیادی را تعریف کرده ایم و با جهش و آینده نگری خوب ، آنها را برنامه ریزی و اجرایی کرده ایم.
وی افزود:توسعه ی سواحل مکران سه کلمه است اما پشت این کلمات حجم کار فراونی تعریف شده است لذا عملکرد ما باعث جذب اراده هایی می شود که می توانند منابع مالی را برای این کار تخصیص دهند و امروز مسئولان کشوری افتخار می کنند که بودجه هایی که به نیرو تزریق شده است صددرصد صرف پروژه های عمرانی و زیرساخت ها شده است و این نشان دهنده ی همت و عملکرد مثبت شما عزیزان است.
فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش در پایان گفت: به کیفیت پروژه ها و نگهداری و تعمیر تجهیزات و تاسیسات دقت کنید و این را موضوع پراهمیتی بدانید، نظارت در کارها ، بحث در رابطه با اراضی مناطق ، سوابق و دستورالعمل ها ، اجاره اماکن ، مسائل مالی ، ایمنی و علمی شدن کارها را با دقت لازم و کافی انجام دهید و به دنبال اهداف بلند و برنامه های جدید باشید تا سازمان را شکل دهد و بدانید که اهداف سازمان بلند و والاست.

302/300

کد خبر: 719000

وب گردی

وب گردی