ایجاد شعبه استانی موزه علوم و فناوری در اردبیل موجب توسعه ارتباطات با موزه ‌های داخلی و خارجی خواهد شد

رئیس موزه تاریخ علوم اردبیل گفت: با ایجاد شعبه استانی موزه ملی علوم و فناوری جمهوری اسلامی ایران در اردبیل، ساختار مناسب برای توسعه ارتباطات با مراکز علمی، فنی و موزه‌های داخلی و خارجی ایجاد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، به نقل از مدیریت روابط عمومی و بین الملل دانشگاه محقق اردبیلی، مهندس محمد انوار در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه محقق اردبیلی و موزه ملی علوم و فناوری جمهوری اسلامی ایران ضمن ارائه گزارشی از عملکرد موزه تاریخ علوم اردبیل، گفت: با انعقاد این تفاهم نامه، همکاری های موزه تاریخ علوم دانشگاه محقق اردبیلی و موزه ملی علوم و فناوری جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به میزبانی موزه تاریخ علوم دانشگاه محقق اردبیلی از یازدهمین نمایشگاه سیار موزه علوم و فناوری جمهوری اسلامی ایران در سال گذشته، افزود: در این نمایشگاه طی مدت برگزاری دانشگاه محقق اردبیلی میزبان بیش از چهار هزار بازدیدکننده بود.

انوار با بیان اینکه با ایجاد شعبه استانی موزه ملی علوم و فناوری جمهوری اسلامی ایران در اردبیل، ساختار مناسب برای توسعه ارتباطات با مراکز علمی، فنی و موزه های داخلی و خارجی ایجاد خواهد شد، تصریح کرد: ساماندهی و ساختارسازی برای جذب و آموزش جوانان داوطلب برای همکاری در شعبه نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

رئیس موزه تاریخ علوم دانشگاه محقق اردبیلی از ایجاد و به کار گیری نظام ها و روش های مناسب برای اداره امور جذب کمک های مالی و اشیا و همچنین امور درآمدی و سرمایه گذاری بخش خصوصی با راه اندازی شعبه خبر داد و خاطرنشان کرد: فضاهای لازم و تسهیلات مناسب برای جلب و جذب کودکان و نوجوانان برای بازدید و یادگیری در شعبه نیز فراهم خواهد شد.

کد خبر: 719011

وب گردی

وب گردی