برگزاری مهمانی خداحافظی اوباما در کاخ سفید

خانواده اوباما روز جمعه یک مهمانی خداحافظی را برای دوستان و حامیان مالی خود برگزار می‌کنند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از واشنگتن‌پست، فهرست بلند بالایی از شخصیت‌های مهم آمریکا روز جمعه 6 ژانویه (17 دی) به کاخ سفید دعوت خواهند شد؛ اما دلیل این گردهمایی شرکت در جلسه معارفه رئیس‌جمهور جدید آمریکا نیست.


باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا و همسرش میشل اوباما روز جمعه یک مهمانی بزرگ را در کاخ سفید برای دوستان و حامیان مالی خود برگزار می‌کنند. خانواده اوباما ماه گذشته در مصاحبه با نشریه «پیپل مگزین» برگزاری یک مراسم به مناسبت خروج از کاخ سفید را تأیید کردند.

با اینکه دولت اوباما هنوز به طور رسمی این مراسم و جزئیاتش را اعلام نکرده است؛ طی هفته جاری نام افراد معروفی که به این مهمانی دعوت می‌شوند لو رفت.

برای مثال «آشر» خواننده معروف آمریکایی و «ساموئل ال. جکسون» بازیگر آمریکایی از مدعوین این مراسم خواهند بود. همچنین «اپرا وینفری» از مشهورترین مجری‌های تلویزیونی جهان، «بردلی کوپر» بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر، « بیانسه» خواننده آمریکایی که برای هر دو جلسه معارفه باراک اوباما نیز دعوت شد، «جی زی» تاجر معروف و شوهر بیانسه و چندین شخصیت معروف دیگر به این مراسم مجلل دعوت می‌شوند.

اگر این مراسم به سبک گذشته برگزار شود تلفن‌های همراه مدعوین هنگام ورود به کاخ سفید از آنها گرفته خواهد شد و تعداد رسانه‌های دعوت شده نیز بسیار محدود خواهد بود. در نتیجه شایعات و گمانه‌زنی‌ها در خصوص چگونگی برگزاری این مراسم تا مدت‌ها ادامه خواهد داشت. اوباما در دهم ژانویه به شیکاگو می‌رود تا سخنرانی خداحافظی‌اش را ایراد کند.

303/300

کد خبر: 719032

وب گردی

وب گردی