برای دیدار با مردم محروم بشاگرد، ورزشکاران المپیکی وارد هرمزگان شدند

تعدادی از ملی‌پوشان ایران در یک اردوی جهادی راهی بشاگرد شدند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، با هماهنگی و در راستای فعالیت های فرهنگی کمیته ملی المپیک تعدادی از مسئولین این کمیته به همراه تعدادی از ورزشکاران المپیکی و مربیان در قالب یک اردوی جهادی راهی استان هرمزگان شدند تا با مردم منطقه محروم بشاگرد دیداری صمیمی داشته باشند.

مهسا جاور، ملی پوش المپیکی رشته قایقرانی، گلنوش سبقت الهی ملی پوش المپیکی رشته تیراندازی، محمد جعفر مرادی ملی پوش المپیکی رشته ماراتن، پریسا جوادی ملی پوش تکواندو، فاطمه صفر پور مربی تیم ملی تکواندو به همراه سردار مشایخی از پیشکسوتان ورزش، حسن مسجدی مسئول کمیته فرهنگی کمیته، طاهره علی آبادی نایب رئیس فدراسیون تیراندازی نفراتی هستند که در این اردوی جهادی حضور دارند.

قرار است ملی پوشان المپیکی ضمن دیدار با اهالی منطقه بشاگرد، کلاس آموزشی یک روزه تکواندو، تیراندازی و دوومیدانی را برای نونهالان و نوجوانان این منطقه برگزار کنند.

هیات تیراندازی استان هرمزگان تجهیزات مربوطه را برای برپایی این کلاس تامین کرده است.

هدایای غیرنقدی از سوی کمیته ملی المپیک شامل البسه ورزشی نیز در این اردو به اهالی محترم منطقه بشاگرد اهداء می شود.

همچنین کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک و سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو و عضو هیات اجرایی نیز بعدازظهر امروز راهی بشاگرد شده و فردا با مردم محروم بشاگرد دیدار و گفتگو خواهند داشت.

604/101

کد خبر: 719082

وب گردی

وب گردی