تلاش واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه آموزش پیشگیرانه برای ریشه کن شدن اعتیاد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر گفت:واحد های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی از طریق برگزاری همایش، نمایش ها و با انتشار پوستر و بروشور در زمینه آموزش های پیشگیرانه تمامی تلاش خود را در زمینه ریشه کن کردن اعتیاد و سایر موارد انجام می دهند.

دکتر جلیل امیرپور داریانی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز با اشاره به همایش هایی که در دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی برگزار می شود، گفت:برگزاری چنین همایش هایی برای افزایش آگاهی دانشجویان و افراد جامعه لازم است و در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی بسیار ارزشمند خواهد بود.

وی ادامه داد: درجامعه کنونی ما خطراتی وجود دارد مانند اعتیاد وجود دارد که متاسفانه افراد زیادی گرفتار آن شده اند. از دیگر آسیب های اجتماعی ، می توان به طلاق و مضرات شبکه های اجتماعی اشاره کرد و تمامی آن ها تبعات منفی را در جامعه به دنبال خواهد داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر گفت: نه تنها دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی بلکه تمامی افراد در شهرستان شبستر از برگزاری چنین همایش هایی استقبال می کنند و ما در این زمینه تلاش می کنیم تا از استعداد های دانشجویان استفاده کنیم.

وی تاکیدکرد: در این زمینه نمی توان از سهم دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه کاهش آسیب اجتماعی و افزایش سطح سواد جامعه چشم پوشی کرد زیرا واحد های مختلف از طریق برگزاری همایش، نمایش ها و با انتشار پوستر و بروشور در زمینه آموزش های پیشگیرانه تمامی تلاش خود را در زمینه ریشه کن کردن اعتیاد و سایر موارد انجام می دهند.

701/700

کد خبر: 719111

وب گردی

وب گردی