در این جلسه که در سالن اجتماعات شیخ انصاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول برگزار شد و بیش از دو ساعت و نیم به طول انجامید، در ابتدا دکتر سراج خرمی رییس دانشگاه آزاد اسلامی دزفول با اشاره به وضعیت دانشگاه های کشور در زمان کنونی، به تشریح وضعیت کنونی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول پرداخت و با توصیه هایی به کارکنان سخنان خود را به پایان رساند، در ادامه این جلسه معاون اداری و مالی مهندس مکتبی گزارشی از وضعیت مالی و اداری ارائه دادند.

به گزارش ایسکانیوز؛ سراج خرمی کارکنان را یکی از سه رکن اصلی دانشگاه دانست و خاطرنشان کرد که این عزیزان باید مورد توجه و تکریم قرار بگیرند.

اداره این مجموعه بجز همراهی شما کارکنان عزیز میسر نخواهد بود، از شما انتظار دارم که یکدیگر را مورد نقد و انتقاد غیر مغرضانه قرار دهید و از خود من نقد و انتقاد را شروع کنید، چون منتقد یعنی دوست خوب که عیب هایمان را به ما می گوید تا بتوانیم آن را برطرف کرده و در جهت تعالی و رشد حرکت کنیم.

سراج خرمی افزود: از ابراز لطف و محبت کارکنان تقدیر و تشکر کرد و خواستار همکاری و همدلی و وحدت هر چه بیشتر آنان شد .

در بخش دوم این جلسه کارکنان با نظرات و پیشنهادات و انتقادات و مشکلات خود را در فضایی گرم و صمیمی با دکترسراج خرمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دزفول در میان گذاشتند و از تشکیل چنین جلسه ای ابراز رضایتمندی و خرسندی نمودند.

200

کد خبر: 719148

وب گردی

وب گردی