آمادگی واحد گرمسار برای برگزاری امتحانات پایان ترم نیمسال اول 96-95

مدیر آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار از آمادگی کامل این واحد دانشگاهی برای برگزاری امتحانات پایان ترم خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، الهام مطلبی، مدیر آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با بیان اینکه فضای امتحانات باید به دور از استرس و با نظم و آرامش همراه باشد، از آمادگی کامل این واحد دانشگاهی برای برگزاری امتحانات پایان ترم خبر داد.

مطلبی گفت: با برنامه‌ریزی‌های دقیق و تشکیل جلسات متعدد هماهنگی، ظرف یک ماه گذشته، همه تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه بهتر‌ و مطلوب‌تر امتحانات پایان ترم فراهم شده و امتحانات پایان ترم در ‌‌نهایت سلامت و آرامش برگزار خواهد شد.

وی ضمن آرزوی توفیق برای دانشجویان افزود: باهدف افزایش رضایتمندی و رفاه حال دانشجویان، مدت برگزاری امتحانات پایان ترم واحد گرمسار 13 روز خواهد بود و امتحانات نیمسال اول 96-95 واحد گرمسار در کلیه رشته ها از تاریخ 16 دی ماه لغایت30 دی ماه 95 در 13 روز کاری، در 3 تا 5 نوبت امتحانی صبح وعصر و در محل‌ ساختمان دانشکده علوم انسانی و علوم تربیتی و روانشناسی برگزار می‌شود.

مدیر آموزشی واحدگرمسار صحت و سلامت، نظم و انضباط و اجتناب از هرگونه اضطراب و استرس در برگزاری امتحانات را از مهم‌ترین اولویت‌های دانشگاه عنوان و به دانشجویان توصیه کرد: با اخذ کارت ورود به جلسه امتحانی ودقت در حضور به موقع در حوزه‌های مربوطه، از آوردن هرگونه جزوه، کتاب، کیف و تلفن همراه به محل برگزاری امتحانات خود داری کنند.

وی ادامه داد: براساس مفاد قوانین کمیته انضباطی دانشجویی، آوردن هرگونه وسیله و تلفن همراه، خواه روشن و خواه خاموش تخلف در امتحانات محسوب می‌شود و دانشجویان باید در ایجاد فضای رقابت و امتحانات سالم به عوامل برگزاری امتحانات کمک نمایند.

مطلبی با تاکید بر رعایت آئین‌نامه‌های مربوط به برگزاری امتحانات پایان ترم، از فراهم بودن شرایط امن و ایده‌ال برای حضور منظم دانشجویان در این امتحانات خبر داد و گفت: از ابزارهای لازم در راستای ارتقاء کیفی امتحانات پایان ترم واحد گرمسار استفاده شده و در برنامه‌ریزی ها سعی شده با کاهش بار ترافیکی امتحانات فضای آرام برای دانشجویان فراهم شود.

205/200

کد خبر: 719158

وب گردی

وب گردی