نمایش قابل قبول شاگردان مایدا در پنجمین دیدار تدارکاتی

تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران در پنجمین دیدار تدارکاتی خود به مصاف تیم لوبیانو قهرمان لیگ اسلوونی رفت و شاگردان مایدا نمایش قابل قبولی در این مسابقه داشتند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدارسیون والیبال، تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران در هشتمین روز اردوی برون مرزی خود در اسلوونی به مصاف تیم لوبیانو قهرمان لیگ اسلوونی رفت.

این دیدار بر اساس توافق ۲ سرمربی در مدت دو ساعت برگزار شد که به دلیل رقابت نزدیک تیم‌ها، مسابقه دوستانه در ۳ ست برگزار شد و تیم ایران در ست های اول و دوم با امتیازهای 25 بر 23 و 25 بر 20 مغلوب حریف شد اما در ست سوم تیم ایران 25 بر 19 به پیروزی رسیدند.

کادر فنی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران از عملکرد بازیکنان در این مسابقه رضایت کامل داشت و آن را فوق العاده ارزیابی کرد.

ملی پوشان ایران صبح امروز استراحت کردند و عصر آخرین دیدار دوستانه و تدارکاتی خود را در این کشور پیگیری خواهند کرد. تیم ایران صبح فردا، پنج شنبه آخرین تمرین خود را در اسلوونی پیگیری می کند و عصر این کشور را به مقصد ایران ترک خواهد کرد.

تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران خود را برای حضور شایسته در یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی زیر 18 سال آسیا که از 14 تا 22 اسفندماه سال جاری در شهر «چونگ کینگ» کشور چین برگزار می شود، آماده می کند.

زهرا زهدی، زهرا صالحی، زهرا کریمی، زهرا فیض اله پور، بیتا اعلائی، زهرا خان محمدی، بهار بهرامی نیا، مهرنوش سالاری، سپیده مقصودی، فاطمه عنایت، غزاله اله یاری، مریم حبیبی، آیتک سلامت، بهار سلیمی زاده، منا آشفته و شیوا افشاریان بازیکنان حاضر در اردوی برون مرزی هستند.

مایدا چیچیچ به عنوان سرمربی، فاطمه عبدالهی، نازنین فتح اله پور و مهسا آراسته (مربیان)، اکرم حبیب لو (فیزیوتراپ)، سحر محمدیاری (ماساژور)، مریم فراتی (آنالیزور) و نازلی علیایی به عنوان سرپرست اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران در اردوی برون مرزی اسلوونی هستند.

604

کد خبر: 719164

وب گردی

وب گردی