ایرفون جدید Orosound می تواند نویزهای محیط اطراف را به حداقل برساند

 کمپانی Orosound با طراحی ایرفون های بی سیم Tilde آمده تا به بهترین شکل این امکان را برایتان محقق کند.

به گزارش ایسکانیوز، کمپانی سازنده از این هدست به عنوان یک «مدیریت کننده نویز» یاد کرده که از مکانیزمی فعال برای بازداری نویزهای اطراف و تمرکز بر صدای فردی که در حال صحبت با او هستید بهره می گیرد.

با درجه ای که روی این هدست تعبیه شده قادر خواهید بود که صدای محیط اطراف را به میزان حداکثر 30 دسی بل کاهش بدهید. این هدست حالتی هم دارد که فقط شنیدن صدای فردی که در مقابل تان ایستاده را برای شما ممکن می کند. و بله، از این هدست بی سیم می توانید برای برقراری تماس های تلفنی و گوش دادن به موزیک هم استفاده نمایید.

خوشبختانه در حالت پخش موزیک باز هم قادر خواهید بود که از مکانیزم بازدارنده نویز ایرفون برای کاهش صدای اطراف بهره مند شوید. خبرنگار Engadget طی تستی که با این دستگاه انجام داده عملکردش را خوب و قابل قبول توصیف کرده، اگر چه اعلام داشته که با ایستادن مقابل فردی که مشغول صحبت کردن بوده صدای او را به شکلی خفه و نامفهوم می شنیده است.

اما در مجموع اگر کمپانی Orosound پیش از عرضه نسخه نهایی این ایرفون روی کیفیت صدای دریافتی بیشتر کار کند، Tilde می تواند برای کارمندانی که در ادارات شلوغ و پر سر و صدا کار می کنند وسیله کاربردی و مفیدی باشد.

بد نیست بدانید که جمع آوری کمک های مالی برای استارت پروژه Tilde از اکتبر سال گذشته و در وبسایت کیک استارتر آغاز شده و کمپانی Orosound قصد آن کرده که تا ماه می سال جاری دستگاه های افراد پشتیبان از پروژه را برای آنان ارسال کند.

اما افرادی که در پروژه کیک استارتر حامی Tilde نبوده اند می بایست آن را تابستان امسال از بازار و با قیمت 349 دلار تهیه نمایند.

منبع:دیجیاتو

205/200

کد خبر: 719209

وب گردی

وب گردی