همایش بین المللی کسب و کار راهی برای استفاده فعالین حوزه کارآفرینی و فروش از فرصت های پیش روی اقتصاد ایران

دبیر کمیته همکاری دانشگاه سینرجی و واحد الکترونیکی در ایران با تاکید بر اینکه شناخت فرصت های سرمایه گذاری و کارآفرینی و به خصوص حوزه فروش محصولات در ایران یک ضرورت است گفت: همایش بین المللی کسب و کار راهی برای استفاده فعالین حوزه کارآفرینی، کسب و کار و فروش از فرصت های پیش روی اقتصاد ایران است.

صادقی دبیر کمیته همکاری دانشگاه سینرجی و واحد الکترونیکی درباره نخستین همایش بین المللی کارآفرینی، کسب و کار حرفه‌ای و فروش در ایران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، با بیان اینکه این همایش برای دومین سال است که برگزار می شود، گفت: این دوره سومین دوره آن محسوب می شود که دو دوره قبلی این همایش در کشور روسیه و سومین دوره آن برای نخستین بار در ایران و با همکاری دانشگاه سینرجی روسیه برگرار خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: این همایش در ۲ اسفند ماه سال جاری در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه دومین دوره از این همایش که در روسیه برگزار شد با حضور ۶هزار و ۲۰۰ شرکت کننده توانست رکورد مدعوین شرکت کننده در همایش را در گینس ثبت کند، اظهار داشت: برگزاری اینگونه همایش ها می تواند بسترساز تقویت و افزایش راندمان اقتصادی کشورها گردد. زیرا دنیای امروز بر پایه استفاده ار تئوری ها و استراتژی هاست.
صادقی تاکید کرد: ایران به لحاظ موقعیت استراتژیکی که در منطقه دارد بستر مناسبی در خصوص جذب سرمایه و مشارکت در بخش های اقتصادی دارد و به اعتقاد ما این بستری است که همه کارآفرینان خاورمیانه را می تواند در تهران دور هم جمع کند.
وی افزود: این همایش با شرکت بیش از ۲۰۰ کارآفرین و فعال حوزه کسب و کار کشورهای مختلف بویژه روسیه برگزار خواهد شد و از جمله مزایای این همایش برگزاری آن به صورت آنلاین توسط واحد الکترونیکی است که هر یک از علاقمندان در شهرهای مختلف ایران و جهان می توانند از مباحث کاربردی سخنرانان برجسته بین المللی به صورت غیرحضوری بهره مند گردند.
دبیر کمیته همکاری دانشگاه سینرجی و واحد الکترونیکی در ادامه تصریح کرد: این همایش که با همکاری دانشگاه سینرجی روسیه و واحد الکترونیکی برگزار می شود، امسال به طور همزمان در ۵ کشور مالزی، تایلند، ایالات متحده آمریکا، ایران و انگلستان برگزار خواهد شد.
وی هدف از برگزاری این همایش را استفاده از فرصت های اقتصادی پسابرجام در ایران دانست و افزود: با توجه به شرایط جدید اقتصاد ایران و دوران پسابرجام لزوم برگزاری این همایش ها در راستای شناخت فرصت های سرمایه گذاری و کارآفرینی و به خصوص حوزه فروش محصولات احساس شد و سومین دوره از این همایش برای اولین بار در ایران برگزار خواهد شد.
وی در ادامه گفت: تمامی مباحثی که یک مدیر موفق در سیستم کاری خود برای رسیدن به هدف لازم دارد در این همایش توسط اساتید برجسته حوزه کارافرینی، کسب و کار و فروش عنوان خواهد شد؛ ضمن آنکه بیشتر این کارآفرینان شرکت کننده در این همایش جزو افراد موفق در دنیا هستند که ضمن شناخت بستر های اقتصادی، فرصت های جهانی را به خوبی می شناسند.
صادقی در پایان اعلام کرد: از روز شنبه ثبت نام برای شرکت در این مراسم آغاز شده و همچنان روند ثبت نام در سایت www.synergyglobal.ir ادامه دارد و تمامی ثبت نام کنندگان در این همایش تا تاریخ ۳۰ دی ماه از تخفیف ویژه برخوردار می شوند.
وی تصریح کرد: این نوع همایش با برجستگی های خاصی برگزار می شود؛ از جمله اینکه این تعداد سخنران برجسته و بین المللی تا کنون در ایران برگزار حضور نداشتند و این اتفاق برای اولین بار است که در ایران محقق می شود. ضمن اینکه این همایش زمینه ساز تعامل و همکاری های بیشتر و ارتباطات قوی تر میان ایران و روسیه و توسعه همکاری های اقتصادی، فرهنگی و دانشگاهی می شود.

200/205

کد خبر: 719220

وب گردی

وب گردی