نشست شورای سیاستگذاری ایده تا عمل در واحد تهران غرب برگزار شد

نخستین نشست شورای سیاستگذاری اولین رویداد آموزشی و تجربی ایده تا عمل با رویکرد فرهنگی ، هنری و اجتماعی و با هدف تقویت اقتصاد و فرهنگ با حضور گروه برگزاری رویداد متشکل از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ، پروین داداندیش رییس واحد تهران غرب ، منوچهر امیرفیروزکوهی معاون دانشجویی وفرهنگی واحد و سایر اعضای شورای سیاستگذاری رویداد ایده تا عمل. در سالن شورای ساختمان اداری قلهک واحد تهران غرب برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، این نشست با ارائه توضیحات کاملی ازمجموعه اقدامات انجام شده جهت برگزاری این رویداد و برنامه های پیش رو توسط مسئول برگزاری رویداد آغاز شد. و در ادامه دبیر علمی این برنامه با رونمایی از دموی سایت "ایده تا عمل" ضمن معرفی تیم اجرایی به ارائه توضیحات مفصلی در خصوص محتوای سایت پرداخت .

در این نشست مقرر شد با توجه به نظر موافق طه هاشمی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی و مصوبه استانی بودن رویداد موضوع مشارکت واحدهای دانشگاهی استان تهران در این رویداد مهم فرهنگی، هنری و اجتماعی در اولین جلسه ی کمیسیون شورای دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران توسط معاون دانشجویی وفرهنگی واحد تهران غرب طرح و به تصویب رسانده شود .

رویداد فرهنگی ، هنری و اجتماعی "ایده تا عمل" به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب و به منظور تحقق شعار اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل و معرفی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان دانشگاه پیشرو در خصوص کارآفرینی در حوزه های فرهنگی ، هنری و اجتماعی همزمان با هفتادویکمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و نمایشگاه دستاوردهای معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی از تاریخ 13 تا 15 بهمن ماه 95 برگزار خواهد شد .

205/200

کد خبر: 719241

وب گردی

وب گردی