معاون آموزشی،دانشجویی و فرهنگی واحد بین المللی جلفا: امتحانات پایان ترم حیثیت آموزشی هر دانشگاه است

معاون آموزشی،دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی جلفا در جلسه توجیهی عوامل اجرایی امتحانات پایان ترم این واحد دانشگاهی اهمیت امتحانات را برابر با آبرو و حیثیت آموزشی دانشگاه ارزیابی کرده و گفت: بایستی تلاش کنیم امتحانات با بیشترین اهمیت و به نحو احسن برگزار شود.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر امیر محمد دانشیان مقدم با اعلام مطلب فوق بر ارزیابی امتحانات گذشته و رفع عیوب و اشکالات احتمالی در امتحانات تاکید کرده و افزود:بایستی نقاط ضعف موجود در امتحانات گذشته را به طور کامل رفع نماییم.

وی در ادامه بر پرهیز از هر گونه تنش و ناآرامی در جلسه امتحانات، و رعایت کامل آیین نامه و بخشنامه های مربوط به امتحانات تاکید کرده و ازایجاد فضای آرام در جلسه امتحانات پایان ترم برای دانشجویان خبر داد.

معاون آموزشی،دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی جلفا با تقدیر از زحمات همکاران و عوامل اجرایی امتحانات پایان ترم قدردانی و تشکر خود و سرپرست دانشگاه را از زحمات آنها اعلام نموده وافزود: زحمات مراقبین و عوامل اجرایی با پرداخت های مالی قابل جبران نیست.

دانشیان در ادامه با اشاره به مصادیق مختلف تقلب در امتحانات، داشتن کارت ورود به جلسه امتحان را برای کلیه دانشجویان اجباری اعلام کرد.

در ادامه این جلسه حاضرین در جلسه نیز نظرات و پیشنهادات خود را در جهت هرچه بهتر برگزار شدن امتحانات پایان ترم اعلام کردند.

امتحانات پایان ترم نسمسال اول 96-95 واحد بین المللی جلفا ازشنبه 18 دیماه شروع و تا پایان ماه جاری ادامه خواهد داشت.

200

کد خبر: 719253

وب گردی

وب گردی