راز خرید بمب استقلال فاش شد

باشگاه استقلال برای بازگشت تیموریان از خود علاقه نشان داده است.

به گزارش ایسکانیوز، در واقع این علیرضا منصوریان بوده که پس از اینکه نتوانسته ایمان مبعلی را از نفت تهران بگیرد، به این فکر افتاده که آندو را برای تقویت خط میانی‌اش در اختیار بگیرد. تصمیم منصوریان خوب است هر چند که شاید این مساله به ذهن وارد شود که با آمدن تیموریان ممکن است ترافیک شدیدی در خط میانی ایجاد شود.
چون هم آندو خصوصیات دفاعی دارد و هم امید ابراهیمی و هم روزبه چشمی که به زودی وارد ترکیب استقلال خواهد شد. با آمدن آندو تعداد هافبک‌های دفاعی استقلال به عدد 3 خواهد رسید و آنگاه باید یکی از این 3 نفر بیرون از ترکیب اصلی قرار بگیرند. طبیعتا منصوریان دوست ندارد نه امید را از دست بدهد و نه روزبه چشمی آماده را. تیموریان هم که در نیم فصل به استقلال خواهد آمد قطعا وارد ترکیب اصلی خواهد شد و منصوریان در واقع قصد دارد با حضور آندو وزن تیمش را بالا ببرد. حال تصور می‌کنید منصوریان با وجود 3 هافبک دفاعی تیمش را چگونه ارنج خواهد کرد؟ پاسخ روشن است. اساسا منصوریان قصد ندارد از آندو در پست هافبک دفاعی بازی بگیرد. او می‌خواهد این بازیکن را به پست حساس اما جذاب پلی‌میکر ببرد و وظیفه بازیسازی را به عهده این بازیکن بسپارد. تیموریان زمانی که در تیم بولتون انگلیس بود در این پست بازی می‌کرد و با بازی در جایی که منصوریان می‌خواهد به او بازی دهد بیگانه نیست. آندو حتی می‌تواند گاهی بال راست باشد و در این پست مهم هم برای استقلال بازی کند. شماره 14 در تیم ملی گاهی در این پست بازی می‌کرد و می‌تواند خواسته‌های منصوریان را در این منطقه برآورده کند.
در حقیقت هدف از خرید آندو بازی گرفتن از او در پست‌هایی غیر از پست هافبک دفاعی است. جایی که استقلال تا به امروز از آن نقطه‌ها لطمه‌هایی خورده است. خاصیت شوتزنی آندو نیز به منصوریان کمک‌های قابل توجهی خواهد کرد و این بازیکن در صورت حضور در پست پلی میکر می‌تواند در راه گلزنی برای استقلال هم موفق باشد. از سویی تیموریان به لحاظ روحی وروانی تاثیر بسیار ویژه‌ای روی استقلال خواهد گذاشت. شاید یکی دیگر از دلایلی که منصوریان را ترغیب کرده تا از آندو به‌عنوان گزینه خرید نیم فصل یاد کند این است که می‌خواهد با جذب این بازیکن پرسابقه تحرک بسیاری وارد خط میانی‌اش کند.
بدون شک امید ابراهیمی با حضور تیموریان، انگیزه بیشتری خواهد یافت و به همان امید روزهای اوج بدل خواهد شد. از سویی دیگر ممکن است منصوریان فکر روزهایی را کرده باشد که تیمش بخواهد در بازی‌های بزرگ در غیاب مهدی رحمتی به میدان برود. آن روزهای سختی که یک تیم عمیقا به بازیکنی با تجربه نیاز دارد. آندرانیک تیموریان در واقع می‌تواند نیاز منصوریان را برای آن روزها تامین کند و به بازیکنی بدل شود که تیم را در لحظات حساس به خوبی یاری رساند.
شاید هم اساسا منصوریان بخواهد بازوبند کاپیتانی تیمش را به آندو بسپارد و در غیاب رحمتی استقلال دیگر از نداشتن مهره‌ای بزرگ لطمه نبیند که اگر منصوریان چنین نیاتی را از کنار جذب تیموریان داشته باشد که دارد، درست به هدف زده است. آندویی که این روزها برای بازگشت به تیم ملی سخت پرانگیزه است می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای منصوریانی باشد که در تیمش عمیقا به یک بازیکن فداکار نیاز دارد. بازگشت آندو به استقلال به زودی به خبر یک رسانه‌ها بدل خواهد شد و همه از بازگشت مردی خواهند گفت که این بار در پی رسیدن به دستاوردهای بزرگ است.

101/401

کد خبر: 719273

وب گردی

وب گردی