ثبت نام انتخابات الکترونیکی و دومین جشنواره نشریات دانشجویی آغاز شد

مدیرکل فرهنگى و اجتماعى دانشگاه آزاد اسلامى از آغاز ثبت نام انتخابات الکترونیکی و دومین جشنواره نشریات دانشجویی خبر داد.

دکتر حبیب اله اسماعیلی، مدیرکل امور فرهنگى و اجتماعى دانشگاه آزاد اسلامى در گفت و گو با ایسکانیوز از آغاز ثبت نام انتخابات نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشجویی در کمیته ناظر بر فعالیت نشریات دانشگاهی همزمان با دومین دوره جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.
وی ادامه داد: داوطلبان شرکت کننده در انتخابات می توانند تا تاریخ 20 دی ماه سال جاری در سامانه ثبت نام کنند.

اسماعیلی تاکید کرد: علاقمندان به شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ 96/02/30 از طریق سامانه نشریات ارسال کرده و شرکت در انتخابات و جشنواره منوط به نمایه سازی آخرین شماره نشریه در سامانه است.
این مسوول فرهنگی دانشگاهی اظهار داشت: لازم است نشریاتی که در جشنواره شرکت می کنند از تاریخ سال 94 به بعد باشند.ضمنا ثبت اثر در جشنواره نشریه باید توسط مدیر مسئول نشریه صورت گیرد و ارسال اثر یا مقاله ویژه توسط صاحب اثر با ذکر شماره مجوز نشریه که توسط مدیر مسئول در سامانه ثبت شده امکان پذیر است.
اسماعیلی خاطرنشان کرد: هر مدیر مسئول تنها با یک نشریه می تواند در انتخابات شرکت کند و مدیران مسئول نشریات توجه کنند پس از ثبت نشریه در قسمت نمایه سازی حداقل یک شماره از نشریه در قسمت بارگذاری نشریه ثبت کنند.

٢٠٠/٢٠٥

کد خبر: 719354

وب گردی

وب گردی