نوبخت: ظهور ظرفیت های کشور نیازمند برنامه مدون و بودجه است

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان بودجه و برنامه ریزی گفت:دولت در راستای ارتقا تولید ملی کشور از همه ظرفیت های موجود استفاده و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نخواهد کرد.

به گزارش ایسکانیوز، محمدباقر نوبخت روز پنجشنبه در نشست با مسئولان شرکت صدرا در بوشهر افزود: بروز و ظهور ظرفیت های کشور نیازمند برنامه مدون و بودجه است که در سازمان بودجه و برنامه ریزی کشور از این دو عنصر مهم برخوردار هستیم.
وی یادآورشد: شرکت صنایع دریایی ایران (صدرا) بعنوان یک ظرفیت اقتصادی و اشتغالزایی بالا از مجموعه هایی است که با حمایت دولت در مسیر شکوفایی قرار گرفته است و در همین راستا راهکارهای توسعه فعالیت این هفته آینده با حضور مسئولان استان بوشهر در این سازمان بررسی می شود.
معاون رئیس جمهوری اظهارداشت: شرکت صدرا با استفاده از توان متخصصان داخلی ظرفیت های فراوانی دارد که در این راستا خود را موظف به همکاری با آن می دانیم.
وی بیان کرد:پارسال که در ستاد تدابیر ویژه اقتصادی دولت برای برون رفت شرکت صدرا از ورشکستگی تصمیم گیری شد شاید به این وضوح قابل پیش بینی نبود که شرکت صدرا را در وضعیت شایسته امروزی آن ببینیم.
نوبخت افزود: رونق این شرکت که به معنای تمام در راستای اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب شکل گرفته می تواند برای سایر واحدهای کشور نیز به عنوان یک الگو باشد.
به گزارش ایرنا، معاون رئیس جمهوری گفت: در شرکتی مانند صدرا که تنها با 10 تا 20 درصد توان خود در حال فعالیت است بدون شک با ایجاد زمینه های لازم می توانیم به وضعیت اشتغال این استان کمکی شایان داشته باشیم.
نوبخت اظهار داشت: در راستای حمایت از شرکت صدرا تقویت و پشتیبانی شرکت های داخلی که قادر به واگذاری پروژه به شرکت یاد شده را داشته باشند بطور کامل و جامع حمایت خواهیم کرد.
بازدید از کارخانه کشتی سازی صدرا و طرح پایلوت نخلستان ، خروجی دوم بوشهر ، بندر تجاری دلوار و تصفیه خانه فاضلاب بوشهر ، ورزشگاه 15هزار نفری بوشهر، دهکده گردشگری بوشهر و شرکت در دهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان بوشهر برنامه های سفر یکروزه معاون رئیس جمهوری به این استان است.

300/300

کد خبر: 719374

وب گردی

وب گردی