سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران: فساد در فوتبال فراگیر شده است

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: فساد در فوتبال فراگیر شده است و امروز دانش برخورد با فساد کهنه شده و پاسخگوی نیازها نیست.

به گزارش ایسکانیوز، مجید جلالی روز پنجشنبه در حاشیه نشست هم اندیشی راهکارهای پیش بینی مبارزه با فساد در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در این نشست درباره مسائل قانونی، فرهنگی، اقتصادی با رویکر مقابله با فساد مباحثی مطرح شد.
وی در پاسخ به پرسشی درباره اینکه در سال‌های اخیر به موضوع فساد در فوتبال اشاره شده ولی قوه قضائیه با این مساله برخورد نکرده است؟ گفت: شاید موضوعاتی که تاکنون دراین زمینه مطرح شده است مستند نبوده زیرا مرجع قانونی براساس اسناد آن را بررسی می کند.
سرمربی پیکان در ادامه اظهار داشت: گردش مالی در فوتبال زیاد بوده و ممکن است این اتفاق بیفتد. باید با فساد بطور بنیادی برخورد کرد، صرف گرفتن چند نفر و متهم کردن آنها به فساد درست نیست.
رئیس کانون مربیان فوتبال گفت: به نظر می رسد که فساد در فوتبال فراگیر است. از سویی دانش برخورد با فساد کهنه بوده که با جریمه کردن، محرومیت و برگزاری رقابت ها بدون حضور تماشاگران نمی توان با فساد مبارزه کرد.
نشست هم اندیشی راهکارهای پیش بینی مبارزه با فساد با حضور مربیان، پیشکسوتان و مسئولان فدراسیون فوتبال در آکادمی ملی فوتبال و پشت درهای بسته در حال برگزاری است.

401/101

کد خبر: 719390

وب گردی

وب گردی