نتانیاهو بار دیگر مورد بازجویی قرار گرفت

پلیس رژیم صهیونیستی برای دومین بار در یک هفته اخیر نتانیاهو را در مورد پرونده "دریافت غیرقانونی هدیه از سرمایه‌داران" مورد بازجویی قرار داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری رویترز، پلیس رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد: بازجویی اول که در روز دوشنبه از بنیامین نتانیاهو (نخست وزیر رژیم صهیونیستی) انجام شد، حدود سه ساعت طول کشید و بازجویی اخیر از او در مقر رسمی اقامتش در قدس انجام شد و حدود پنج ساعت ادامه داشت.

در این بیانیه آمده است: این تحقیقات درخصوص اتهامات نتانیاهو مبنی بر دریافت هدایا و حصول منافعی از سرمایه‌داران بود که تا به امروز نیز ادامه دارند، همچنین دراین بازجویی پرونده دیگری هم مورد بررسی قرار گرفت که فعلا برای اینکه به روند تحقیقات آسیبی وارد نشود، نمی‌توانیم جزئیات آن را افشا کنیم.

همچنین پلیس رژیم صهیونیستی افزود: طی دو روز گذشته علاوه بر نتانیاهو فرد دیگری نیز مورد بازجویی قرار گرفت که هویت او را نیز نمی‌توانیم فعلا افشا کنیم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی بارها اتهامات مطرح شده علیه‌اش در این خصوص را رد کرده و خطاب به رقبای سیاسی خود گفت: نباید به این زودی‌ها منتظر سقوط من باشید.

بازجویی دوم از نتانیاهو بنا بر دستور دادستان کل رژیم صهیونیستی انجام شد که پس از تحقیقات اولیه به این نتیجه رسید که مدارک و شواهد کافی برای آغاز تحقیقاتی جنایی در این خصوص وجود دارد.

روزنامه عبری زبان هاآرتص و دیگر روزنامه‌های عبری زبان نیز در این رابطه نوشتند، بازجویی‌ها از نتانیاهو در رابطه با مساله دریافت هدایایی به ارزش صدها هزار "شکل" از سرمایه‌داران اسرائیلی و خارجی است.

پیشتر شبکه دوی تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که این یکی از دو پرونده‌ای است که اکنون علیه نتانیاهو گشوده شده است.

منبع: ایسنا

303/300

کد خبر: 719439

وب گردی

وب گردی