موبایل اندرویدی جدید Coolpad؛ دوربینی مناسب، پردازنده ای ضعیف

کمپانی Coolpad که طی سالیان اخیر همواره سعی داشته دیوایس هایی متفاوت اما با قیمت مناسب روانه بازار سازد، جدیدترین محصولش را با نام Conjr معرفی کرده که تلفیقی از مشخصات سخت افزاری قوی و ضعیف را ارائه می نماید.

به گزارش ایسکانیوز، این موبایل از بدنه ای فلزی و نمایشگر 5 اینچی IPS با رزولوشن 720p و شیشه 2.5D برخوردار است و سنسور اثر انگشت نیز در پشت بدنه خودنمایی می کند.

به علاوه دوربین به کار گرفته شده در این تلفن هوشمند از کیفیت قابل قبولی برخوردار بوده و همراه با دوربین سلفی به ترتیب 13 و 8 مگاپیگسل کیفیت دارد؛ گفتنی است هر دو دوربین مذکور از تکنولوژی لرزشگیر اپتیکال و گشودگی لنز F/2.2 بهره مند هستند.

اما نقطه ضعف مبرهنی که می توان به آن اشاره کرد، چیپست ضعیف و دور انتظار کار گذاری شده در بطن موبایل است؛ Coolpad برای دیوایس جدیدش یکی از مدل های قدیمی مدیاتک با 4 هسته و فرکانس پردازشی 1.0 گیگاهرتز را در نظر گرفته است که حتی امکان ضبط ویدیوی 1080p را از بین برده.

رم 3 گیگابایتی هم عملا! کمکی به این منظور نخواهد کرد و تنها اجرای روان تر اپلیکیشن های قابل نصب روی 16 گیگابایت حافظه داخلی و سیستم عامل اندروید 6.0 آن را موجب می شود.

تاریخ عرضه موبایل هوشمند Coolpad Conjr هنوز مشخص نیست، اما به زودی با قیمت 180 دلار در اختیار کاربران اپراتورهای مخابراتی آمریکا، AT&T و T-Mobile قرار خواهد گرفت.

200/202

منبع: دیجیاتو

کد خبر: 719449

وب گردی

وب گردی