سقوط کامیون مخزن دار از تپه های کوه بی بی شهربانو/ حال راننده وخیم است

یک دستگاه کامیون خاور مخزن دار در حال حرکت در یکی از جاده های کوه بی بی شهربانو، ناگهان از بالای یک تپه به پایین سقوط کرد و بر روی سقف واژگون شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان وقوع این حادثه ساعت 15:15 دقیقه روز گذشته به سامانه 125 اطلاع رسانی شد که با هماهنگی ستادفرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌ 78 و گروه نجات 2 این سازمان همزمان به محل حادثه در شهرک رضویه، انتهای 20 متری امام زمان، کوه بی بی شهربانو راهی شدند.

عزیز غلامی نسب معاون منطقه 8 عملیات آتش نشانی تهران که درمحل حادثه حاضر شده و بر عملیات نیروها نظارت داشت، گفت: یک دستگاه کامیون خاور مخزن دار در حال حرکت در یکی از جاده های کوه بی بی شهربانو بود که ناگهان به دلیل نامعلومی از بالای یک تپه به پایین سقوط کرد و بر روی سقف واژگون شد.

او با اشاره به گرفتار شدن راننده در داخل اتاقک کامیون، افزود: نجاتگران و آتش نشانان ضمن درخواست جرثقیل 15 تن سازمان برای برگرداندن کامیون، مشغول عملیات آزاد سازی راننده شدند.

غلامی نسب گفت: نیروهای عملیات با بکارگیری تجهیزات مخصوص با بریدن قسمت هایی از اتاقک کامیون واژگون شده، این راننده را که در شرایط وخیمی بسر می برد، از داخل کامیون متلاشی شده خارج کردند.

700700

کد خبر: 719529

وب گردی

وب گردی