جبهه پایداری برای انتخابات ریاست جمهوری گزینه دارد؟

عضو جبهه پایداری گفت: گزینه‌ نهایی اصولگرایان برای انتخابات فردی است که راهکارهای مناسب و قابل اجرایی برای خروج کشور از بن‌بست‌ها داشته باشد.

به گزارش ایسکانیوز، فاطمه آلیا، عضو جبهه پایداری پیرامون برنامه اصولگرایان برای انتخابات 96 در گفت و با گو با باشگاهخبرنگاران اظهار داشت: از آنجایی که چند ماه بیشتر به انتخابات ریاست جمهوری 96 باقی نمانده است، تلاش احزاب و تشکل‌های انقلابی و ولایتمدار این است که بر وضعیت کشور تأثیر بگذارند و با معرفی گزینه‌های اصلح برای انتخابات 96 مشکلات موجود را رفع کنند.

وی تصریح کرد: قطعا گزینه‌ نهایی اصولگرایان برای انتخابات آتی، فردی است که راهکارهای مناسب و قابل اجرایی برای خروج کشور از بن‌بست‌هایی چون بیکاری و گرانی داشته باشد.

آلیا با تاکید بر اینکه از حالا نمی‌توان انتخابات 96 و شرایطی که در آن به وجود می‌آید را پیش‌بینی‌کرد، گفت: فضای انتخابات به طور کل غیرقابل پیش‌بینی‌ است، تا جایی که آقای روحانی نیز می‌گوید معلوم نیست که در انتخابات 96 نامزد شود.

دبیرکل حزب زنان جمهوری اسلامی ایران در رابطه با استراتژِی اصلاح‌طلبان برای انتخابات 96 اظهار داشت: برخی از اصلاح‌طلبان و طرفداران روحانی، با رویکرد سهم‌خواهی گزینه‌های دومی را نیز برای انتخابات آتی مطرح می‌کنند و پیش شرط می‌گذارند، در صورتی از روحانی حمایت می‌کنند که وی به آنان امتیازاتی را بدهد.

وی در رابطه با استراتژی اصولگرایان برای انتخابات سال آینده بیان داشت: تلاش اصولگرایان این است که فردی اصلح را برای انتخابات سال آینده معرفی کنند؛ به این معنا که شخص مورد نظرشان، معیارهایی را که در سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری به صراحت ذکر شده است را داشته باشد.

نماینده ادوار مجلس افزود: معمولا در آستانه انتخابات احزاب و تشکل‌ها افرادی را به عنوان نامزد خود برای انتخابات معرفی می‌کنند که ممکن است برای شورای شهر مناسب باشند اما بعضی از گزینه‌ها با معیارهایی که دارند، برای ریاست جمهوری مناسب هستند.

آلیا تاکید کرد: اصولگرایان برای رسیدن به فرد اصلح برای انتخابات ریاست جمهوری 96، ملاک‌های زیادی را مورد توجه قرار می‌دهند که پیش‌بینی آن فرد از حالا زود است و در هفته‌های منتهی به انتخابات مشخص می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه جبهه پایداری نیز قطعا برای انتخابات 96 گزینه دارد، خاطر نشان کرد: گزینه ما برای انتخابات سال آینده فردی اصلح است چرا که حرکت جبهه پایداری گفتمانی و براساس مبانی انقلاب اسلامی و مواردی است که مورد توجه قاطبه مردم است.

300/300

کد خبر: 719567

وب گردی

وب گردی