آشنایی با نفرات برتر جشنواره لقمان حکیم/فرهادی: دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاهی پیشرو در زمینه پژوهش است

محقق برتر جوان برگزیده جشنواره لقمان با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی موفقیت های چشمگیری در حوزه پژوهشی و آموزشی داشته گفت:هر عضوی از  مجموعه دانشگاه آزاد به سهم خود در پیشبرد  وظایفی که برعهده دارد  اگر بتواند گام کوچکی هم در راستای پیشرفت دانشگاه بردارد، موثر خواهد بود.

ساره فرهادی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دندانپزشکی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز گفت: جشنواره لقمان در حوزه علوم پزشکی برگزار شد و در چند سال اخیر پیشرفتهای چشمگیری در حوزه های پژوهشی و آموزشی در دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفته و امیدوارم موفقیت های بیشتری در آینده کسب شود.

وی افزود: سطح مقالات ارائه شده و رتبه دانش افراد شرکت کننده در سومین دوره جشنواره لقمان بالا بود و این بالا بودن سطح رقابت ها اعتبار جشنواره را نشان می دهد.

محقق برتر جوان اظهار داشت: در حال حاضر مدیر داخلی نشریه انگلیسی واحد دندانپزشکی دانشگاه آزاد هستم و این ژورنال انگلیسی jrdms نام دارد و فعالیت در این مجله نیز بخشی از کارهای پژوهشی من محسوب می شود.

فرهادی اظهار داشت: علاقه به امر پژوهش در زمان دانشجویی همزمان با عضویت در کمیته پژوهشی دانشگاه شهید بهشتی در من شکل گرفت. بعد از قرار گرفتن در کسوت استادی و اشتغال در هیات علمی دانشگاه باعث ترغیب بیشتر من به کارهای پژوهشی شد و در حال حاضر حدود 30 مقاله چاپ شده در مجلات معتبر بین المللی و تعداد زیادی پایاننامه و طرح های تحقیقاتی انجام داده ام. با توجه به اینکه اولین بار بود که در جشنواره لقمان شرکت کرده بودم موفق شدم رتبه دوم را به عنوان محقق برتر جوان کسب کنم.
فرهادی خاطرنشان کرد: عضو هیات علمی گروه دندانپزشکی و فارغ التحصیل دکتری دندانپزشکی عمومی از دانشگاه شهید بهشتی هستم و دوره تخصصی آسیب شناسی فک و صورت از دانشگاه شهید بهشتی را دارا بوده و دارای برد تخصصی رشته آسیب شناسی دهان و فک صورت هستم.

205/200

کد خبر: 719594

وب گردی

وب گردی