زرگرپور:  مدیریت دانشگاه آزاد به نوعی بوده که دانشگاه را از حالت توسعه کمی به توسعه کیفی سوق داده است

استاندار اصفهان گفت: دکتر میرزاده در راستای مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی چهارچوب هایی را طی این سه سال گذشته انتخاب کرده که دانشگاه را از حالت توسعه کمی به توسعه کیفی سوق داده است.

رسول زرگرپور، استاندار استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز اظهار داشت: دکتر میرزاده در راستای مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی چهارچوب هایی را طی این سه سال گذشته انتخاب کرده که دانشگاه را از حالت توسعه کمی به توسعه کیفی سوق داده است. در شرایط فعلی بیش از هر زمان دیگری دانشگاه آزاد اسلامی نیازمند کمک همه جانبه واحدها به مدیریت دانشگاه است. با توجه به اینکه بحث بودجه واحدها را در جلسات هیات امنا داریم مواردی که مورد تصویب هیات امنا قرار می گیرد با مدیریت دکتر میرزاده به عنوان مجری امر با جدیت دنبال می شود.

دانشگاه آزاد اسلامی به سمت ارائه محصولات جدید از جمله نانوتکنولوژی و حل مشکلات پیش روی استان ها، همچون مقابله با ریزگردها سوق پیدا کرده است. بخصوص در استان اصفهان بستر این امور فراهم شده است . با توجه به اینکه یکی از معضلات شهر اصفهان بحث ریزگردها بود؛ از دانشگاه آزاد درخواست شد که برای حل این معضل اقدام کند.

وی افزود: در حال حاضر از دانشگاه آزاد اسلامی انتظار می رود با انجام پژوهش های کاربردی در جهت رفع چالش های استان های مختلف اقدام کند و به عبارتی پژوهش ها به سمت هدف محوری پیش بروند که این کار به خوبی در اصفهان انجام می شود و امیدوارم در استان های دیگر تسری پیدا کند.

زرگرپور خاطرنشان کرد: با توجه به شناختی که از دکتر میرزاده پس از بیش از 30 سال سابقه همکاری در زمینه کارهای اجرایی در سطوح ملی و در بسیاری از پروژه ها چون بازسازی مناطق زلزله زده و .. دارم طی سالهای همکاری او را فردی پر تلاش، با انگیزه ، هدفمند و پیگیر در کارها می دانم .

205/200

کد خبر: 719765

وب گردی

وب گردی