قهرمانی پاکدامن در اسلحه سابر/ دانشگاه آزاد اسلامی صدرنشین شد

مسابقات لیگ شمشیربازی انفرادی، پس از انجام ۴۲۸ مسابقه با قهرمانی علی پاکدامن از دانشگاه آزاد اسلامی در اسلحه سابر به پایان رسید.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، در اسلحه سابر پس از انجام 2000 مسابقه علی پاکدامن از تیم دانشگاه آزاد مقابل محمد رهبری از تیم بیمه معلم پیروز و قهرمان شد و فرزاد باهر ارسباران و محمدجواد میرحسینی از تیم‌های دانشگاه آزاد و فولاد آلیاژی یزد مشترکاً سوم شدند.

در اسلحه اپه نیز پس از انجام 228 بازی محمد رضایی و طاهر عاشوری هر دو از بیمه معلم قهرمان و نایب قهرمان شدند و محمد اسماعیلی از دانشگاه آزاد و صادق عابدی از هواپیمایی البرز گشت کیش مشترکا در رده سوم ایستادند.

پیش از این علیرضا ادهمی در اسلحه فلوره از دانشگاه آزاد قهرمان شده بود.

در مجموع مسابقات انفرادی لیگ 532 مسابقه برگزار شد و تیم دانشگاه آزاد در اسلحه‌های سابر و فلوره و تیم بیمه معلم در اسلحه اپه قهرمان شدند و هر تیم قهرمان 10 امتیاز به امتیازات خود در جدول اصلی لیگ اضافه کرد.

در یک هفته مانده به پایان لیگ در اسلحه سابر تیم دانشگاه آزاد با 37 امتیار در صدر قرار دارد و تیم‌های فولاد آلیاژی یزد با 33 امتیاز و بیمه معلم با 27 امتیاز دوم و سوم هستند. در اسلحه اپه نیز تیم بیمه معلم با 65 امتیاز اول و تیم‌های دانشگاه آزاد و هواپیمایی البرز گشت کیش با 63 و 56 امتیاز دوم و سوم هستند. همچنین در اسلحه فلوره تیم دانشگاه آزاد با 44 امتیاز صدر نشین و تیم‌های بیمه معلم و خیام آسان بر با 42 و 34 امتیاز در رده‌های دوم و سوم هستند.

در مجموع سه اسلحه مسابقات لیگ شمشیربازی تیم دانشگاه آزاد با 144 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم‌های بیمه معلم و هیئت شمشیربازی اردبیل با کسب 134 و 77 امتیاز در رده‌های دوم و سوم مسابقات ایستاده‌اند.

602/101

کد خبر: 719812

وب گردی

وب گردی