در آستانه رقابتهای قهرمانی آسیا؛   واکنش رئیس فدراسیون دوومیدانی به اعتراض تعدادی از ملی پوشان

رئیس فدراسیون دوومیدانی در واکنش به اعتراض ۱۲ اردونشین تیم ملی گفت: تمامی امکانات لازم برای تمرین شامل ورزشکارانی می‌شود که در اردو حضور دارند.

به گزارش ایسکانیوز، مجید کیهانی در خصوص اعتراض ۱۲ اردونشین به امکانات اردوی تیم ملی و عدم حضور در تمرینات تیم اعزامی به رقابتهای قهرمانی آسیا گفت: برنامه ریزی فدراسیون برای حضوری موفق در مسابقات قهرمانی آسیا از آبان ماه استارت خورد و نخستین ردوی آماده سازی تیم ملی آبان ماه در تهران آغاز شد.

وی افزود: اردوی دوم ما نیز آذرماه به مدت ۲۱ روز در جزیره کیش برگزار شد و اردوی سوم نیز از امروز شنبه تا ۲۱ روز آینده در تهران آغاز شده است.طبق این برنامه تمامی ورزشکاران دعوت شده به اردو باید طبق نظر سازمان تیم های ملی در اردو حضور یابند و این تمرینات را پشت سر گذارند.

رئیس فدراسیون دوومیدانی با اعلام اینکه فدراسیون موظف است تمامی امکانات لازم را را در اردوهای تیم ملی فراهم سازد، گفت: اگر ورزشکاری به اردوی تیم ملی نیاید مسلما نمی تواند طلب امکانات از سوی فدراسیون داشته باشد .این امکانات به ورزشکارانی تعلق خواهد گرفت که طبق برنامه سازمان تیم های ملی در اردو حاضر شوند.

کیهانی در پاسخ به این سوال که آیا معوقات مالی اردونشینان باعث این اعتراض شده، افزود: به هیچ عنوان پرداخت معوقات و حقوق در میان نیست چرا که ما پرداخت ها را هدفمند کردیم و به ازای هر روز حضور ورزشکاران در اردو، رقم مشخصی به آنان پرداخت می شود. ضمن باید به بحث پاداش ها نیز اشاره کرد که مثلا به نفرات برتر مسابقات ماراتن، سکه های طلا اهدا شد.

وی با اظهار تعجب نسبت به دلیل این اعتراضات نیز گفت: واقعا نمی دانم این اعتراضات برای چیست، چون اردوهای ۲۱ روزه ما که هر ماه برگزار می شود برقرار است و ما تمامی امکانات لازم را برای ورزشکاران مهیا کردیم. رسالت فدراسیون دوومیدانی، کسب مدال و افتخار است و ما امکانات لازم را برای ورزشکاران اعزامی به رقابتهای قهرمانی آسیا فراهم کرده ایم.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در پایان گفت: ورزشکارانی مورد حمایت ما قرار می گیرند که در اردوهای تیم ملی شرکت کنند، چرا که این یک روال در تمامی رشته های وزرشی است. مطمئنا با حضور آنها در اردو می توان به مشکلاتشان رسیدگی کرد.

604/601

کد خبر: 719856

وب گردی

وب گردی